#100 likes Tumblr posts

  • xmourning-dovex
    03.12.2021 - 12 minutes ago

    Y’all ever played boyfriend to death

    #I’d like to say that playing btd is the reason I’m like this but it was just another step on the ladder #it pops back up in my brain sometimes #I wonder if you can still download it #or if ppl even still play it #I was never great at it but for nostalgia’s sake #I 100% blame dmmd for me playing btd but we don’t have to talk about that #mypost#btd #boyfriend to death
    View Full
  • 4giorno
    03.12.2021 - 14 minutes ago

    why did i watch so many xiao videos, now i want him so bad 😔

    #i have i think 71 pulls rn so yeah the only way im rolling on his banner is #if i somehow get more than 100 pulls worth of primos in the next month LMAO #but it makes me so sad like. he is THE most fun looking dps to play #get some buffs and just jump and plunge attack away #😭😭😭😭😭 i want #but i cant risk not getting zhongli #well even tho xiaos banner is the next rerun maybe itll come back sooner than youd expect then #bc of the double reruns right #i honestly dont know what is considered soon or not with this game lmao
    View Full
  • pechitolopez
    03.12.2021 - 46 minutes ago

    does any other country sell a waffle dick or it is just argentina. pls. why

    #they're waffles. in the form. of DICKS. like. PENIS. PENE. #theyre not terrible but uhmm... they're... Big and... should b eaten only once in your life #they're also heavy like stomache 100% assured #dee.txt
    View Full
  • magistralucis
    03.12.2021 - 47 minutes ago
    #personal#sidney seagull #well well look at him #and the thinnest snow ever 🥶⛄ #it's hard to see because the sun's not 100% up but that's sidney standing single-legged on the snow covered surface #he stood like that for a good ten minutes i don't know why he had to be one-legged specifically #but it was nice to see him come to us so early haha #(pardon the dirty glass also he keeps pecking at it and streaking water down it 😫) #that's the recent sidney update. i hope you enjoy and have a good friday 💖💖💖💖💖 #herring gull#birds#seagull
    View Full
  • jvzebel-x
    03.12.2021 - 1 hour ago

    i am so grateful for my hands.

    #i FINALLY made ring splints :')))) #i know this isnt gonna surprise anyone but ring splints are like $100+ a piece #&i need a lot of them obviously LMAO. fortunately disabled ppl are both generous&resilient #&there were a couple videos to go off to diy. :) #fun(ish) fact about the only finger/thumb that i didnt need to make a ring for: #that thumb is straight bc i accidentally sliced it open when i was living out in the middle of nowhere&my blood wouldnt clot #so w/ no one home&the nearest hospital about 35min. out anyway i cauterized my thumb shut LMAO. thank christ i smoke so fucking much #that i always have an industrial torch somewhere nearby. i still have the screwdriver actually lmao bc nostalgia or w/e. #im pretty sure actually the profile pic of one of my occult blogs has my thumb still wrapped up in medical tape. #but anyway yeah i inadvertently fixed my hitchhikers thumb at the same time. #🤷🏽‍♀️ so i guess i could potentially try to fix the other fingers w/ a torch&some iodine but splints are easier. #gratitude journal#me#mine
    View Full
  • tegayyandsara
    03.12.2021 - 1 hour ago

    I’m getting so fucking tired of not being over her

    #it’s honestly exhausting to have such conflicting feelings all the fucking time #and probably the only reason I’m thinking about it and getting upset about it is bc I’m still up at 3am #but like #rn I’m thinking that she was/is? 100% the person I need #but like the relationship as like some separate concept was shit #like I was not getting what I need #I’m guessing she wasn’t getting what she needed and that’s why she broke up with me #but now I’m getting nothing what I need and I absolutely hate it #and in theory the only way we could work is if we could figure out meet each other’s needs #and none of it even matters bc she doesn’t fucking want me #and I know I just need to let go but I just don’t know how #I truly feel like she was the only one who ever actually understood me #and I’m trying so hard to connect to other people in my life but it just feels like I can’t #like something is blocking it #I’m so tired #also it’s stupid af that whenever I think of our failed relationship #I can only think of what she would’ve had to change to meet my needs #I know I would’ve had to at least equally as much #but I’m not sure what and how #I know I should’ve paid more attention to her #I hate that when I’m feeling like I need someone the most I’m also the least appealing to them I’ve ever been #my dumb ass can keep whining that I want her back but it would be the dumbest thing she could do from her perspective #bc she would gain absolutely nothing from it #I probably shouldn’t even post this and if I do I should delete it later #but I know myself and most likely will not
    View Full
  • squareupgod
    03.12.2021 - 1 hour ago

    we could rly talk more about how c!tommy and c!wil were narratively supposed to fulfill the roles of protagonist and antagonist in pogtopia but couldn’t because they were too human. we could rly talk abt that. 

    #/rp #something people called tommy a hero and he wasnt one and people called wil a villain and he wasnt one! #also some people like. so fit them in those roles. like with no nuance. #and ik it’s prolly cause they don’t have a ton of experience with analysis and stuff with is 100% not a big deal #but i’m just like aHHHHHH!! ur missing the point!! #dsmp#dream smp #c!tommy #c!crime boys #c!wilbur
    View Full
  • projectray12
    03.12.2021 - 1 hour ago

    SOLAR ASH GOOD

    #solar ash #i beat the game 100% in 6 hours #i really like it #good fucking game oh my gods
    View Full
  • chaosclocks
    03.12.2021 - 2 hours ago

    :///

    #Hmm was wonder why my laptop was being so slowed the disk thing is at 100% idk much about computers but i feel like thats not good #but idk how to fix it
    View Full
  • picaresquerogue
    03.12.2021 - 2 hours ago

    some of u mfs like liandrin too much for my trans ass 😒😒😒

    #someone like 'liandrin's so cool and hot' like ok. stay 100 feet away from me at all times
    View Full
  • freshluxbreeze
    03.12.2021 - 2 hours ago

    ⭐ 2021 WRAPPED NOW COMPLETE! ⭐

    il make a last.fm one too once the year’s done thats probably more exact, but enjoy this for now lol i love wrapped

    https://open.spotify.com/playlist/2qwj0cwsQ0ddzD204S0oWk?si=4f889ac0e7294147

    #why do i have 3 saweetie tracks help #jams#spotify wrapped #i made sure i checked the last.fm using the same dates they track wrapped so nothing off has been done! #watch me from the pom poms deserved spot 100 though i liked the tally hill song bc of the meme lmao
    View Full
  • fantastic-nonsense
    03.12.2021 - 2 hours ago

    going to go back to comics blogging now because while I enjoy clowning and theorizing with the best of them, going back to knowing I'll be disappointed is better than being a living embodiment of the "don't do that. don't give me hope" meme

    #personal#911 blogging#comics blogging #nothing like being a comics fan to be 100% assured of recurring disappointment
    View Full
  • quinnmorgendorffer
    03.12.2021 - 2 hours ago

    what was your guys’ least expected top artist on your spotify wrapped? Mine was Billy Joel (#4 on mine)!

    #spotify wrapped #no one seems to ask about the artists and i'm so intrigued by the artist choices #like the beach boys made mine and i know i've listened to other songs by them that didn't make my top 100 #but the fact that only 2 are in my top 100 is so weird? #the fact that i've listened to more kmh than any other artist like she was my most binged #yet she's only 2 on my list and only 3 of her songs made my top 100 is also weird to me #i had **8** billy songs on my top 100 #i did NOT expect that #8!!! #that's more than queen songs!!!
    View Full
  • cjadewyton
    03.12.2021 - 2 hours ago

    don/t re/blog and don't reply

    #personal#negative#///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////#lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll #if we are being 100% honest one of the main reasons i havent killed myself the past month is that im the only person #besides my mum #that remembers to feed the dogs and give my brother his medication #so idk i dont think my mum realises that her having to be at my stepdads house to look after his mum is like #one of the big 2 reasons #(besides knowing my wife needs me) #that i havent just killed myself at this point #its too much #im always tired #im always hungry or sick #i rarely see my friends anymore #im in too much pain ALL THE TIME #everything always falls on me #im everyones emotional punching bags #im TIRED of everyone needing me #find someone else #i know i seem good humoured a lot of the time but its because i dont trust anyone to help me anymore so whats even the point of #making others feel like shit just because im suffering? #its not worth it honestly i might as well use what little energy i have to make someone happy instead #anyway im safe i have too many people relying on me NOT to be safe #but i dont WANT to be safe
    View Full
  • werewolfbutch
    03.12.2021 - 3 hours ago
    #i dont think think twice has never not made my top 100 in the like. 3 years ive been using spotify which is wild to me #spotify wrapped#answered#bengalbutch #25 n 50 are good solid numbers too (:
    View Full
  • felinewasteland
    03.12.2021 - 3 hours ago

    Rage comic moment

    #Salem's clever art tag #this is so sad can we get 100 likes
    View Full
  • callalilyqueer
    03.12.2021 - 3 hours ago

    Just had my first proper riding orgasm… I think I’m actually a whore now

    #lily.txt #WOW my legs hurt tho #but like#wow #this 100% justifies how much this toy cost holy shit #I can’t wait to film something #I can’t take the knot Just Yet but I think I can get there #just. holy shit #is all I have so say
    View Full
  • awkwardlysilver
    03.12.2021 - 3 hours ago

    There was apparently an exploit with the S+ propagators so the server admins have disabled using it. So now I’m just... lost. I have so many projects and the entire point to my base was to not have a gigantic breeding center with creatures everywhere. SOooooo now I just gotta hope that the exploit gets attended to soon, and the functionality of it doesn’t get gutted too much...

    #ark survival evolved #man i'm so sad now #i wanted to do another round of breeding tonight but I really don't wanna use like 100 element per breeding project #when in the propagator the costs were like.. 8 element max per project
    View Full
  • rayearthdudette
    03.12.2021 - 3 hours ago

    Landlords are parasites.

    #personal #'you have seven days to move everything out of your living we have higher standards now' #so what? you want us to sit on the FLOOR?! #hoover the our food like a vacuum? #'were also raising your rent next year' #your company owns four different properties with 50-100 tenants a piece #bruh you dont need that money #sit on my fist and SPIN
    View Full
  • brigittefitzgerald
    03.12.2021 - 3 hours ago

    lookbook for @abigail 🖤🖤

    mutuals drop a 🥀 for a loobook

    #🩸 #abi u are a fashion goddess and i’m 100% sure i didn’t do u justice #but i hope u like it!! #mutual lookbooks
    View Full