#New Song Tumblr posts

  • baekdaedream
    23.01.2022 - 28 minutes ago

    One day I’ll see Hello Future live 🤗

    #personal #I am very excited for that day it will be a good day :) a good time. a very good month if things go according to my vague plan #also lisgo to please?? and dreaming.. gosh I could go on a whole list of songs I hope for the eventual concert setlist #but with the new album coming !! that list will change hahah
    View Full
  • bebe-my-beloved
    23.01.2022 - 29 minutes ago

    always incredible when you find a song that makes you think "hm. yeah." and want to start crying

    #no bebe#no cheese #that new circus song is something else
    View Full
  • jimothans
    22.01.2022 - 1 hour ago

    y’all ever discover music for the first time and realize that yeah, life is beautiful, actually

    #eno.txt #in related news. just heard thunder road by bruce springsteen + juicy by the notorious b.i.g for the first time #and yeah. life is good. life is beautiful. these are the only songs ever actually
    View Full
  • silentwitchcomic
    22.01.2022 - 1 hour ago

    No one was gonna tell me Ocarina of Time had a version made for the Wii

    What were the controls even like

    #im playing p much for the first time #on my 3ds not the wii #gohma was chaotically easy #oot link is so stoic for a child #and LOUD for never speaking #why do he make that face when he learns a new song
    View Full
  • medievalraven
    22.01.2022 - 1 hour ago

    Three Days Grace is playing on the radio and I have to check it’s not actually 2003 somehow

    #personal #absolutely no one will care #i was driving home from the grocery store #and their new (newish?) song came on the radio #and i was into it #so i looked up who sang it #and the way i instantly became my former emo 12 year old self #god i loved them so much #anyway i’m now gonna blast their hits for the rest of the night #while i feel old lol #and i just finished my gilmore girls rewatch #i’m really reliving my youth
    View Full
  • alienempire
    22.01.2022 - 2 hours ago

    DO NOT STAY WITHOUT LISTENING TO OUR NEW SINGLE, SHARE IT NOW🔥

    #louramos #alienbarbiedoll #music #musicologo #spotify #youtube #applemusic #hitmakers #followforfollowback #numb3rz #alienempire #hit #top #rank1 #usa #ecuador #musicproducer #earth 🔥

    View Full
  • meowsapow
    22.01.2022 - 2 hours ago

    WHAT DO YOU MEAN THERES MORE THAN ONE SONG

    #i listened to a new song last night #yeah what the hell it was rlly good
    View Full
  • spookygirlfriend
    22.01.2022 - 2 hours ago

    when Ben sings from the perspective of a criminal and then in the last verse goes now I'm stealing votes, you're taking bribes, to hide my mistress on the side, I've found my calling as a politician

    👌✅ good shit 👌👌 good shit ✅ oooh yeah 👌✅✅ good shit 👌👌

    #love the new album ! #crisis of faith #billy talent #i still listen to the same bands I listened to like 15 years ago … what does that say about me #billy talent never released a bad song !! that’s the ☕️
    View Full
  • rattusrexx
    22.01.2022 - 2 hours ago
    #❦;; musings #♫ ;; soundtracks #࿓ ;; street rat #Been trying to branch out a little more with listening to new songs and bands #Had a mood for sad slowed down songs and reverbs
    View Full
  • gothedrals
    22.01.2022 - 2 hours ago
    #another day another new aurora song #aurora#audio#Spotify
    View Full
  • choccymilllk
    22.01.2022 - 3 hours ago

    ooo i figured out how to make it bttr quality so here, have a cooler minceraft and his dog

    #dog #art !! #minecraft fanart !! #mineblr #the song in the bg is named eheheh #animation ??? kinda #the movements are kindaaa on beat?? lol didnt intended for rhat but super poggers swag #i wouldve also liked a dog in me n my cousins super cool new survival world but like where the dogs at minced raft please #instead of dogs minecraft gave us two endermanin a boat which is mmm yeah dog enough i suppose lmao
    View Full
  • breakingnewsinternational
    22.01.2022 - 3 hours ago

    Song Joong Ki Surprısed His Frıend Junho With An Unexpected Sight

    Song Joong Ki Surprısed His Frıend Junho With An Unexpected Sight

    Song Joong Ki came as a surprise to Junho’s special event and the fans were overjoyed to see them so happy together, what happened? The schedule of these two actors has been full of activities thanks to their success, they both starred in dramas that began airing in 2021 and the eyes have been on them due to their amazing performances. But acting skills in dramas is not the only thing that unites…

    View On WordPress

    #song joong ki age #song joong ki and song hye kyo #song joong ki height #song joong ki instagram #song joong ki latest news #song joong ki net worth #song joong ki new drama #song joong ki vincenzo #song joong ki wife
    View Full
  • catoptrific
    22.01.2022 - 3 hours ago

    Carrie + Julie + Monster by Dodie

    So maybe I will talk to you 
    The only way I know how to
    #julie and the phantoms #jatp#carrie wilson#julie molina #hello everyone i learned how to make gifs yesterday :D #tabi edits #< new tag for this i guess #anyway every time i listen to this song i think of Them
    View Full
  • glitt3rpuppi
    22.01.2022 - 4 hours ago

    POV ITS SILLY TIME

    #I FOUND A NEW SONG GUYS LOOOOOK!!!!!!!!!!!!! #music
    View Full
  • newsong-d
    22.01.2022 - 4 hours ago

    Every single day I wonder to myself "wtf do people who don't know what my url is a reference to think my url is a reference to" and I cannot think of any plausible answer

    #like do yall just think it's new song and then the letter d randomly????? #do yall realize it's even a reference???? #to the pop punk kids who know you are my strongest followers /hj #roma tomatoes
    View Full
  • naggingatlas
    22.01.2022 - 4 hours ago

    two two-year old playlists for the boys from floor 13! 32 minutes each, links in the replies in case tumblr doesn’t show this up in the tags 

    #fallout new vegas #fnv#benny gecko #yes man fnv #yes man the fucks his tag #vundabar has a song for any playlist imaginable girl. montage music - lizard ethics. describing all the factions. a bit of surrealism w the #pot w no water. come on; acetone - RIP TO THE 'TRIBAL WAYS'..... ever more stinging in my reading of benman where his hatred toward them is #all a ruse to win the trust of a 21st century rich white man :) /my benny is native/ #dahmer does hollywood does not reflect my perception of him he's no mack the knife ok it's the vibes the instrumentation yknow #couuuuuuuld also be read as musings of just. an outsider kid or smthn in some parts but eh all up for interpretation
    View Full
  • chainsawnoises
    22.01.2022 - 4 hours ago

    "𝖢𝗈𝗆𝖾 𝗂𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾, 𝗍𝗐𝗂𝗌𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗄𝗇𝗂𝖿𝖾, 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙞𝙩𝙨 𝙨𝙤𝙢𝙩𝙝𝙞𝙣' 𝙩𝙤 𝙙𝙤."

    #DAILY SONG #IM GONNA PUT A NEW SONG ON HERE EVERY DAY NOW SO #Spotify
    View Full
  • i-like-gay-books
    22.01.2022 - 4 hours ago

    the radiator is a ukulele

    #i live in a silly old little dorm where we have radiators #and its Super Fucking Cold lately so they've been making the obligatory strange noises #this time it sounds like music #the one in my room sounds like plucking ukulele strings except only if it was one noteand not a song #the one in the hallway is just clanging but nothing new there #its also been making gurgling sounds so thats kinda funny #cloudy rambles
    View Full
  • monsterheartsuniversity
    22.01.2022 - 4 hours ago
    #mhu#ask #theres a song on a secret dj/maya playlist #that has the lyric #'so at the Dawn of my new world / sat not an old God but the new girl' #and I think that's a pretty apt way to describe maya
    View Full
  • bmblboop
    22.01.2022 - 5 hours ago
    #ask bmblboop#my amvs #video editing things #I can feel my (editing) power grow (with every new video) #This one was a great synthesis of my timing and transitions #which - in a fast paced song like this - go hand in hand more often
    View Full