#anya rambles Tumblr posts

  • thelongtetheredknight
    02.12.2021 - 20 hours ago

    SO. i'm in my school's theatre club and our teacher has co-written an adaptation of rnj called "a romeo and juliet comedy" which is essentially rnj set in the ottoman empire and everyone is just normal turkish citizens with turkish names except romeo and juliet, who kept their names and still talk like poetry. anyway it's rumored that it's gonna be the play we're gonna stage this year so uh i sure hope OUR production doesn't go like what happened at st cecilias 🙄

    #we've done a live reading of it and i played this play's version of benvolio a few times 😎 #i wanna audition for him but if they don't let me i've also got my eyes on juliet #i'm nicheposting again just for mari and anya aren't i #bapo#rnj#linda's rambles #u can rb ig but keep in mind that this is a personal post so i'd like u to keep the rbs low #replies wld be a better place to comment
    View Full
  • thelongtetheredknight
    27.11.2021 - 6 days ago

    i'm at a debate tournament in another school and they are playing maneskin

    #pspsps anya #good motivation honestly #linda's rambles#music tag
    View Full
  • meanya
    26.11.2021 - 1 week ago

    @cavehagsanonymous @clnclm @rslashrats @sweet--tooth @cryptvokeeper @animatedtext @gayarsonist @hyrude @neil-gaiman @shittycryptids @shittycryptids @colormush @pukicho @randomitemdrop @thebootydiaries @unclefather @were-ralph

    Just wanted to take the opportunity since it's Thanksgiving to thank some of my favorite blogs/mutuals for the content y'all create and or reblog. Whether it's memes, aesthetic content, videos, self-care, good vibes, or downright cursed posts, you all make my dash such a fun place to be and I send u my love and appreciation ^_^

    #safe to rb ig but i doubt anyone will #anya rambles #im in a good mood and im appreciating all my friends and my fave accounts 💖💜❤💖💜❤ #sorry if i bother anyone w the tag tho 😅
    View Full
  • tianshiisdead
    24.11.2021 - 1 week ago

    It's so funny to see all the variations of Ivan that show in the chinese rochu fanfics on ao3 hehehehehehe every version makes the baby a bit scarier u.u he's always very endearing tho!! I want to chew him like mochi.

    #scribble scribble#tia rambles#hws russia#ig LOL #sorry for not finishing anyas name i forgot #hes also called variations on 'bear' which alsjjdjf CUTE!! #hes cute when hes pathetic too 😖😤 #im an iggychu nichu main so i dont always show the absolute flood of emotion i have towards ivan. hes the most moe #i find him more endearing than arthur tbh #hes also like... rare non yaoyao chara i like other ships of #like arthur/other or kiku/other?? usually theyre all NOTPs i ship only a few #russia mongolia china r my babies my little trio
    View Full
  • meanya
    18.11.2021 - 2 weeks ago

    In other news, looks like Tumblr upped the character count for Alt Text input from 200 characters to 4096??? So that's nice. Don't forget to add Alt Text to your images when you can, everyone!!

    #tumblr actually making good updates??? tf?? #alt text#screen readers#screen reader #alt text characters #4096#4096 characters#heck#tumblr #good old tumblr #good tumblr#anya rambles
    View Full
  • meanya
    18.11.2021 - 2 weeks ago

    I'm sorry, I tune into CNN for one moment and they're discussing whether or not anime is violent??

    #what is happening #tw political#politics //#tw politics#anya rambles#anime#paul gosar #paul gosar anime #wtf is happening #political#politics #????
    View Full
  • meanya
    17.11.2021 - 2 weeks ago

    I just wanna be surrounded by ppl who give me love (platonically???) and who I can do nice things for :((((

    #anya rambles#poly #POLY?? #WAIT AM I POLY?? #HOW WOULD I EVEN KNOW IF I WAS??? #*SCREAMING* #this is getting to complicated idk wtf im doing anymore #arospec#actually aro#aromantism#aromance#aromantic pride#aromantic#questioning
    View Full
  • meanya
    17.11.2021 - 2 weeks ago

    Exploring aromanticism I still find baffling concepts to this day like-- i remember reading an aro comic and they were like "Wanna be in a queer platonic relationship" and I was like "??? Those exist???"

    AND NOW I'M JUST. HERE. FANTASIZING ABOUT SHARING A HOUSE AND BEING IN A QPR RELATIONSHIP W A BUNCH OF PEOPLE? HELLO?? Is that LEGAL? Is that even possible?? It feels like something I only hear about in gay media and on Tumblr, like it sounds too good to be true...

    #not me trying to figure out my sexuality and shit again #I THOUGHT I HAD IT FIGURED OUT BUT IDK ANYMORE #man #I STILL DON'T EVEN UNDERSTAND WHAT A QPR IS FULLY BUT I WANT. ONE. SO BAD. WHATEVER IT IS #anya rambles#crying#actually aro#aro relatable#arospec#aromantism#aromance#aromantic#aro positivity#polyamourous#poly#polyam wlw#polyamory#wlw#sapphic#yearning#we yearnin
    View Full
  • fourorfivemovements
    15.11.2021 - 2 weeks ago

    Anya Taylor-Joy and Mia Wasikowska have the same “cute but won’t hesitate to kill a person” vibe to me. 

    #and you can't convince me otherwise #this has been a shitpost #Anya Taylor-Joy#Mia Wasikowska#my ramblings#My Post
    View Full
  • thelongtetheredknight
    14.11.2021 - 2 weeks ago
    #howwww did we not come first that year #have u listened to fly to stay alive it's their other song in english and it slaps #also!!! dünyanın sonuna doğmuşum is such a good song as well like!!! it was written ten years ago but still describes today perfectly!! #i do recommend checking its lyrics #anywayyy i cld ramble abt maNga the whole day dkxkdhd i love their music sm #yay an ask #manuscripts-don-t-burn#anya 🐦#esc#music tag
    View Full
  • meanya
    13.11.2021 - 2 weeks ago

    How do I explain to people that aromanticism means I don't,,,, want,,, to date anyone

    #Mans was like "i know you're aromantic #b u t #i--#*drops dead*#anya rambles#meme#aromantic#aromantic problems #THIS IS THE IDEK HOW MANY'TH TIME #aromance#aromantism#aromanticism
    View Full
  • meanya
    13.11.2021 - 2 weeks ago

    Someone reblogged a "tag your OTP" post with "Carlos x cecil" and the fact that WTNV is still a persisting little Fandom just chilling in corners and cropping up once in a while in tags and in comments makes me so happy

    #wtnv #i haven't listened in a while but still #it makes me feel warm and fuzzy inside #anya rambles
    View Full
  • meanya
    13.11.2021 - 2 weeks ago
    #oh that's right I need to listen to these! #had this sitting in my Asks for so long im so sorry-- #I'd see it and be like and then forget-- SHSBDBDKDBD #I love sharing music-- we should exchange more often!! #anya rambles#ask#sweet--tooth #my ADD ass trying to remember to respond to this every time i opened my Askbox oml 😭 #music review#music reccs#music recommendation
    View Full
  • meanya
    13.11.2021 - 2 weeks ago

    It never fails to elude me how people, fellow artists even, do not understand the harm in reposting other people's art.

    It's not simply a matter of taking credit for something that is not yours. I've seen entire blogs with "none of the art here is mine <3" in their descriptions. Tagging a reupload with "Not my art" or "Credit belongs to owner" is not the same as giving proper credit to the artist who made the piece.

    Reposting someone else's art is poor practice as a rule because you are taking attention away from something that they worked on, nevermind reposting without even so much as crediting their name so that people who like the art can see more of their work.

    I can't speak for everyone, but I think if I found out someone else was getting attention for reuploading something I worked on without so much as crediting me, I'd be a little upset to say the least. That doesn't seem like that difficult of a concept for one to wrap their head around, and yet how many reposted pictures I see on here, I can't even count.

    To see another artist, of all people, reupload someone else's art without crediting? I'm a little disturbed in my spirit how you can break such a simple code of empathy, it just boggles my mind a little.

    #I'm kind of upset. I'm inspires to make a larger piece on this tbh #I'm so sick of seeing people do something so disrespectful and not understand at all how it is a bad thing... #anya rambles#rant#important#support artists #credit the artist #don't repost art #don't steal art
    View Full
  • meanya
    12.11.2021 - 2 weeks ago

    The internet is turbulent. Tumblr will not load content.

    I play my puzzle game instead. The ads load. The internet must be working.

    I open Tumblr. The content will not load. The internet is turbulent.

    #Saddest Story Ever #Will Make You Cry 100% #anya rambles#tumblr #good old tumblr #internet #oof.txt #it hurts#meme#short relatable#relatable#probably relatable#turbulent#crying
    View Full
  • meanya
    10.11.2021 - 3 weeks ago

    Tonight's mood is brought to you by Candace With Depression

    #i drank coffee #I've got jitters in my stomach and a lot of conflicting uncomfortable feelings on my mind #about to eat my third sandwich of the deal #ya know what they say: 3 sandwiches a day keeps the ;( #*cries*#anya rambles #vent? ish? #venting#personal vent#sad day#personal #i wanna go to bed but i wanna make something first i probably wont tho i ashdndkfkf
    View Full
  • ilovepeachystuff
    09.11.2021 - 3 weeks ago

    Okay! You guys might want to block "the witcher" tag on my blog (which is probably not the reason you follow me in the first place) cause I'm gonna spam it for the next couple weeks.

    #can't you tell #i'm on my witcher binge #guess i'm a multifandom blog now #but seriously anya chalotra make me feel things #rambles#the witcher
    View Full
  • meanya
    08.11.2021 - 3 weeks ago

    Nobody:

    Me at 3am: What was Metroman's name when he was a kid? Megamind's introductory narration tells us, "he took the name Metroman," so he wasn't always called Metroman... what did his parents name him??

    View Full
  • babydarkstar
    05.11.2021 - 4 weeks ago

    oh i’m so in love with pero🥺

    #this movie was really good????? #like aside from pp being in it which raises its goodness factor by an automatic one star rating #he’s………..so good im big love #incoherent ramblings#anya talks
    View Full
  • meanya
    04.11.2021 - 4 weeks ago

    I'm so tired. I just wanna go to bed. Fric dude fuckkksbsjdbdj

    View Full