#bad dream Tumblr posts

  • egoverlord
    17.05.2021 - 16 minutes ago

    I keep seeing posts about how dream smp fans are disgusting or dream smp haters are hating on an entire community instead of a subsection, honestly I couldn't give 2 shits what Minecraft YouTubers you watch or what they have done, just let me make shitty puns for internet points.

    #i would tag dream smp #but i dont want to attract the bad part of the community #👆if you see this comment and get mad you are likely the bad part of the community
    View Full
  • madilikesghost
    16.05.2021 - 2 hours ago

    imagine if that little quackity demon lore thingy (i forgot its name)

    turned out to be Fundy having a nightmare about getting lore (sorry if that made no sense)

    #dream amp#fundy lore#fundy#quackity #im bad at explaining things
    View Full
  • spooky-cherry
    16.05.2021 - 3 hours ago

    Mint is my serotonin machine... Ignoring that she can and would kill anyone who makes her go mad.

    Anyways, ignore the lazy background, I wanted to finish it fast plus idk how to draw backgrounds.

    #oc#my art#digital art #dream of gluttony oc #my oc#mint #fun fact: Mint usually struggles bcs she feels bad about her body #normally bcs she says that her legs are too big #and bcs she has lots of scars under her dress #she maybe is the one who needs the rest
    View Full
  • honkypups
    16.05.2021 - 3 hours ago

    YEAHHHH blocked an old mutual that amde me feel shitty

    #puppy.txt #all they ever did was shit on dream kshdjfb #n dreamz huge comfort for me so it made me feel bad for liking him
    View Full
  • View Full
  • princesspeachisgay
    16.05.2021 - 5 hours ago

    stop! cos why'd you have to kill my cat

    #/ly#lovejoy#red banquet#mcyt#antfrost #sorry for the bad screenshot jahdjsjdbd i wanted to make the post before i forgot abt it #dream smp #id: a minecraft character named antfrost being killed
    View Full
  • jupiterisaplanet
    16.05.2021 - 6 hours ago

    When Snowchester is sus 😳 /quote

    #tubbo#tubbo fanart#dream smp#dsmp#dreamsmp#mcyt #I’m drawing him with a braid and nobody can stop me #I’m bad at coloring
    View Full
  • juliettecais
    16.05.2021 - 7 hours ago

    had a dream last night :(

    #it wasn’t a bad dream but that’s the problem #the diana chronicles
    View Full
  • yiihonk
    16.05.2021 - 7 hours ago

    small list of some dsmp characters and lemon demon songs i associate with them. some are serious character related shit, some is just 'they give me this vibe' and some are just me thinking im funny lmfao

    fundy- touch tone telephone

    eret- no eyed girl

    niki- the only house that’s not on fire (yet)

    jack manifold- knife fight

    ranboo- nothing worth loving isnt askew

    quackity- a mask of my own face

    wilbur- lifetime achievement award

    hannah- spiral of ants

    callahan- vow of silence

    schlatt- two trucks

    puffy- the ocean

    sam- i earn my life

    ponk- the satirist's love song

    #honk yells#dream smp #im too lazy to tag everyone lmao #also am sorry if these dont fit i am bad at character association stuff
    View Full
  • sexy-burr
    16.05.2021 - 7 hours ago

    Howdy everyone! Here to post some new art, except it's from the Dream/Origins smp cause I can. This is my oc, Noemi Lehux, a disowned noble from the higher ups. She made her home in the sky then was kicked out, but now has to wear her mask so she can breath(atmosphere and all) . I hope you guys enjoy this, bye bye!

    Remember to follow me on Insta!

    View Full
  • bbboney
    16.05.2021 - 8 hours ago
    #oh the dream. i wanna go 2 an aquarium w u soooo bad fishy #ask#rambles#friends
    View Full
  • belovedranboo
    16.05.2021 - 8 hours ago

    — “OKAY” by Foolish Gamers, “4 months on the smp - Dream SMP”

    Foolish’s response to Bad’s letter!

    “Transcription:

    Dear L’Sandburg,

    It brings me great joy to see we won’t have to go to war. I don’t exactly know what you mean by “selling” this place. Let me know more. I love you. I love you more than you love Tall Mama.

    Cya soon!

    -Foolish.”

    #foolish gamers#dream smp#dsmp#foolish g#foolishg#catrina speaks#lsandburg #mayhaps we Won’t go to war BUT bad did want to ask for a lot of money
    View Full
  • bunbiekings
    16.05.2021 - 8 hours ago

    Attention folks stop liking and rbing the wip it’s time to do all that & more with the finished piece

    #wjdbwjenskdnsk #/j /j /j #not really y’all better rb this bad boy #gimme that note validation #mcyt#art#digital art#my art#my stuff#dreamwastaken#dream#dreamxd#dreamxd fanart#dream smp
    View Full
  • nikades
    16.05.2021 - 9 hours ago

    some of y'all really think c!tommy is the only one on the server and it shows

    #nik.txt #like how many times will they have to say all the characters are morally questionable and not just easily divided by good or bad #crit #< just in case #this is not c!tommy hate btw #its just. other characters exist #and i like dream as a character but that doesnt mean i condone his actions
    View Full
  • rainycatto
    16.05.2021 - 10 hours ago

    so i saw this one reddit post on the fe3h subreddit where it was someone showing their signed hubert poster off

    and HOLY SHIT I WANT ONE

    (also, congrats to robbie daymond! he and his wife had a child!)

    #PLEASE I NEED ONE #too bad conventions are gone #eh honestly #shipping to the uk would cost a shitton so #*sigh* #i will simply dream of having a signed claude poster #sooubway speaks#fe3h #hubert von vestra #robbie daymond
    View Full
  • roshnis
    16.05.2021 - 11 hours ago

    jisung - hot sauce (studio choom)

    #jisung#nct#flashing tw#nct dream#mine#itsnctsworld #THIS IS SO BAD I HATE STUDIO CHOOM SO MUCH WTH
    View Full
  • roshnis
    16.05.2021 - 12 hours ago

    jisung - dive into you (210516)

    bonus:

    View Full
  • ijzerdriesens
    16.05.2021 - 12 hours ago

    don't know why antis make up/bring up old shit like dream being buddies with pewdiepie or saying the r -slur like can you not just dislike a man bc he's rich and annoying

    #i dislike dream bc he has his own burger and dragged his fake minecraft speedrun controversy out for three fucking months #like. hes apolitical white and has 20 mil subscribers what more do you need #dream negative#dream critical#bad opinions
    View Full
  • toddthefoxx
    16.05.2021 - 12 hours ago

    Yo what’s with all these nightmares lately??

    #every time I go to sleep lately there’s like a 75% chance I’ll have a bad dream
    View Full
  • marcvsjvnivsbrvtvs
    16.05.2021 - 16 hours ago

    ‘and I have them in my heart and inside my head,’ sure is a sentence that makes me feel a lot

    #tbh the dream is a mini series focusing on the creation of the florentine militia in 1506 #honestly? a whole show on machiavelli would be IDEAL but just. imagining the spectacularly bad takes by people #who have only read one chapter of the prince that was in their text books.....my teeth hurt just thinking about it #that said: there is nothing.....stopping me from doing a comic.......... #machiavelli blogging
    View Full