#dm me Tumblr posts

  • orphicepiphany
    23.10.2021 - 25 minutes ago

    I’m meeting w some friends tomorrow and we’re doing multiple things and some of my friends said they couldn’t show up for the first event and I automatically replied with the fact that I wasn’t going to it either, despite me just realizing I already told them😔 I hope they don’t think I came across as rude I just said I wasn’t going either to not make them feel bad instead of taking attention off them or something :( was that rude of me? Pls be honest

    #i feel kinda bad #I second guess myself a lot because people often misinterpret my actions #pls dm me I need someone’s honesty #will delete later
    View Full
  • husbandtotomurashigaraki
    23.10.2021 - 50 minutes ago

    .

    #so this is for my mooties 👉🏻👈🏻 #uhm throwing the offer out there that if y’all want one of my socmeds that aren’t tumblr #you can dm me #like no pressure at all you’re absolutely ot obligated to!!! #I just thought about it bc sometimes I wanna share stuff with moots #but just not on my blog ya know? #I hope this doesn’t come off rude or pushy #I’ll prolly delete later #I’m gonna take a breather now bc trying to upload that video made me meltdown and I have mo energy now 😵‍💫
    View Full
  • leethetrashpage
    22.10.2021 - 59 minutes ago

    AHHH IM SO HAPPY I FINISHED THE BATCH NOW I CAN STOP WORRYING ABOUT IT

    now back to muse brainrot *grips my trolls*

    #if any1 want to plot..come dm me....I have ideas... #ooc
    View Full
  • hwqll
    22.10.2021 - 1 hour ago

    omg hi !!! i haven't been online since my bday but some major life updates

    1. i got into nursing school :D

    2. i met the one and only haknew

    3. 4 years of hwqll!!

    #han.words #first one matters bc ive had this blog since i was 16 i believe !! #so junior in hs to college junior (nursing student) #ogs prob grown up now but :''''') #new life#sike #same ol me #second one matters bc we r neighbors #hundreds of miles neighbors #ANYWAY I AM NOT GONE #my school work is finally easing like i have free time can u believe it #so expect my presence in reblogs and giffing perhaps :> #will also get to dms waaaaa i am so sorry #junior year of hs and junior yr of college r equivalent in which my life is miserable
    View Full
  • marculees
    22.10.2021 - 1 hour ago

    Me: Okay this is my public, semi-professional instagram and I use it to promote myself and my work

    Also me: *casually thirsting on main*

    #oops #my twitter and other things are for the 'boring' stuff #insta is where i expose the actual work behind the scenes #and just do a bit of shite talking about myself and causes i'm passionate about too #which includes the cute security lad at the airport #:) #if anyone wants my socials just send me an ask or dm! i follow back on my private but you can stalk my public if that's smth you're into #rambling on main
    View Full
  • step-back-let-go
    22.10.2021 - 1 hour ago
    #shoot your friendship shot #and dm me
    View Full
  • rainbowglitterprincess12
    22.10.2021 - 1 hour ago

    Not everyone likes me but not everyone matters! 🤷🏽‍♀️🤷🏽‍♀️ I ❤️ me!

    View Full
  • allie-n0vak
    22.10.2021 - 1 hour ago
    #ask#ty x #If u wanna hear me talk more about my shitty fictional worlds and writing dm me lol #Despite how i text and type on tumblr I'm actully decent at writing i swear
    View Full
  • areus-in-a-little-cave
    22.10.2021 - 2 hours ago

    my TBR is 78 fics long btw. this does not included completed fics which I’ve tucked away into their own seperate TBR.

    I am always read to recieve and give fic recs

    #literally just send an ask or dm me or whatever #Ill give you any fic #I love hunting down fics its so fun #sometimes I go into the fanfic help tag and hunt down fics for people #I dont do it often but like its so fun #ask newt he wanted a fic for a show I dont even watch and I just went mad #always read to give fics #or recieve them #areus rambles#fanfiction#dream smp#dsmp#fanfic
    View Full
  • taylorbeebert
    22.10.2021 - 2 hours ago
    #girl we are TYPING today #ward spoilers #anon i'd really love to hear your specific thoughts/pick your brain about it if you wanna shoot another ask or dm me #sorry for absolutely sucking at putting thoughts into words but hopefully you Get what i Mean
    View Full
  • bewilderedmoth
    22.10.2021 - 2 hours ago
    #wait sorry. one more post that no one else will appreciate except me and the one person that has already seen this meme in our dms #but like #i'm still thinking about this #and ALSO #i miss human!Lampwick so fucking much PWEASE #feel like pure shit just want him back 😩 #lampwickcore#fake/real#meme tag #also yes. ofc he will be back eventually. no i will not mention which chapter
    View Full
  • lonelymermaidtears
    22.10.2021 - 2 hours ago

    i want to sell some content, anyone interested pls message me 🤍

    #cashapp #content for sale #buy my custom content #selling videos#sellingpictures#sugar baby#college girl #cash for pics #dm me to buy content #dick ratings #noods for sale
    View Full
  • clenched-jaws
    22.10.2021 - 2 hours ago

    👻👽💀

    View Full
  • faithlessnight
    22.10.2021 - 2 hours ago

    talking about a leaked pic and using a voting hashtag... like why would you do that???????? it only brings attention to it but anything for clout I guess

    #and then being like 'dm me' #talking about t
    View Full
  • thepavementsings
    22.10.2021 - 3 hours ago
    #tags dont count as talking but people care more about uwu-ing their faves and slicing the vocal chords of their enemies than the sport #there's a SPORT going on yall i promise u #also my most controversial opinion from FP2 was that Pierre should simply go faster tbh #'dickhead' - Lewis Bahrain 2018. 'stupid idiot' - Max COTA 2021. are we good here? #in reality i have much to say but nuance doesnt belong on this app although its literally in my veins i cant help it #if ur a moot u can always DM me and ask tho! i trust you with my life and opinions #ask
    View Full
  • toms-diary
    22.10.2021 - 3 hours ago
    #lyn🌷 #bae if you’re comfortable give me your insta so we dm smexy edits
    View Full
  • ac1disdead
    22.10.2021 - 3 hours ago

    dm if u want a group photo/vid nsfw dump :)

    20$ ☺️ 65 items 😘

    #buy my content #kik#kik me#onlyf4ns #onlyf@ns #selling pics#selling videos #dm me to buy content #pay2play #selling custom content #cashapp
    View Full
  • shinyopals
    22.10.2021 - 3 hours ago

    since i did the other post...

    i thought i would also say hello, so: HELLO

    boring RL update: my spine is still internal and is significantly more functional than it was but also it still sucks. my competitive bungee jumping career is over. i am shortly attempting to return to work for the first time in half a year so gotta remember my password.

    i have missed this site. twitter is a hellsite in its own special way but it’s not quite the same

    HOW ARE YOU ALL?

    #if we are moots and u want to chat more often hmu for my discord #or go dm me on twitter #(same username) #but i may be slowly returning here 🤞 #maaaaaaaybe #gotta prioritise capitalism because not working is bad for my bank balance lol
    View Full
  • haileeshigh
    22.10.2021 - 3 hours ago

    kiss me all over 🥵

    #buy my content #buy my noods #selling pics#selling videos #thick and curvy #thick thighs#lingerie #dm for customs #dm me #dm me for more
    View Full