#finished Tumblr posts

  • thebraxiatelcollection
    21.10.2021 - 3 minutes ago

    Finding out through big finish that Alexander Siddig and Lalla Ward are actually very good friends with each other, and now I desperately want Deep Space 9 and Gallifrey audio crossover to happen more than ever.

    #sometimes the big finish interviews are WORTH listening #also love alex playing rosta #big finish #deep space 9 #big finish i demand a deep space 9 and gallifrey cross over to happen #april listens to big finish #its on the sisterhood of flames if anybody interested
    View Full
  • everydayiloveyou
    21.10.2021 - 5 minutes ago

    super sick of i/nsta and the collecting community but it’s such a cheap way to get albums ~_~

    #trying my hardest to finish up any gos I’m already in and get the hell out of there #might stick around for dc stuff but trusting all these strangers is so stressful lmao #some of them are so young too like actual children dealing with large amounts of money?? hard pass #i always avoid the minors ofc but. #personal.
    View Full
  • psychopompoi
    21.10.2021 - 6 minutes ago

    Friedrich II. also known as Frederick the great - the military genius king of prussia and self dubbed the first “servant of the state”. This “enlightened monarch” will be here to serve as your trusted Saber. 

    #This Guy . This Man. Took ages for me to finish his reference #Also his hair is insanely complicated I Know /lh #fgo#fanservant#fate fanservant #fate grand order #fate friedrich II #fgo friedrich II #fate series#fate oc#fgo oc#fate art#character design#saber class#saber#my art#non doodle #on god what a non doodle this took me so long #anyways! gay king friedrich #hes pretty stern and strict but if youre a good master he will become a funnyman
    View Full
  • a-drama-addict
    21.10.2021 - 7 minutes ago

    Emotional Bull and Chronos? Emotional Bull and Chronos

    #i feel like after the triumph and adrenaline of surviving corphypiss and stuff #there'd be some tears #which is good #when both u and ur lover survive and u just have to cry about it a lil bit #iron bull #oc: chronos adaar #dragon age #dragon age inquisition #my art #and bc i finished Chronos' pt i might continue thorryn's pt or make my josiemancing inky #cuz.. i love josie sm
    View Full
  • adrian-crossing
    21.10.2021 - 8 minutes ago

    Decorating the outside of Merry’s house! How does it look?

    #ACNH #animal crossing new horizons #heather plays animal crossing #animal crossing #need more coral to finish her fencing
    View Full
  • spectresdaughter
    21.10.2021 - 11 minutes ago

    Are my icons too small? Should I make them bigger?

    #ooc. #// i finished iconing spectre and have yet go make more icons #but i might redo them
    View Full
  • judewillemgf
    21.10.2021 - 15 minutes ago

    i hate school so fucking much :/

    #no i cannot cope!! #we just got done with one preboard and we have another one? and they informed us about it today? #like at least inform us one week prior? but NOOOO u guys have preboards from monday good luck #and whats worse is they're not even canceling classes so we have to attend classes and give exams #and plus we also have to finish projects? brooo there's 24 hours in a day what all do u want from me #and i have 4 projects left thankfully i'm done w the eco one #oh and also this is the time for college applications w exams + projects + college stuff + holiday season sdbjhsdfhjds :((( #also cbse really played us w the date sheet huh those fuckers #to delete
    View Full
  • time-to-write-and-suffer
    21.10.2021 - 15 minutes ago

    The Wolfenstein games are on sale again ... Should I get The New Order? That’s the first one of the soft reboot series right? Idk anything abt this franchise but I do wanna shoot some Nazis.

    #personal #altho i haven't finished doom yet ...uuuh #i mean demons and nazis are p much the same right #but still #after watching a video essay abt wolfenstein i've kinda wanted to play it
    View Full
  • salty-wench
    21.10.2021 - 16 minutes ago
    #that there wall fic I still haven't finished #greysnow#jon snow#theon greyjoy#asoiaf#fic chat
    View Full
  • retroradioz
    21.10.2021 - 16 minutes ago

    Will i finish that beat drawing today? Who knows!!!!!

    #maxx.txt #please can i just finish this art i don't want this to be marie 2.0 #i spent at least over a week on that onr
    View Full
  • ovurtime
    21.10.2021 - 16 minutes ago

    im so bored

    #i want to finish my fic for maias halloween collab cause im like halfway finished but i dont rlly feel like writing rn #fuck this feeling bro #its like a state of nothingness #where im not happy but im not sad #.olliespeaks
    View Full
  • instakill
    21.10.2021 - 18 minutes ago

    i keep forgetting to make that one carrd i was planning to make oughhh

    #original #i have no time to do stuff cause of school this week!!! i can't even finish build!!!!!!
    View Full
  • lady-of-the-spirit
    21.10.2021 - 19 minutes ago

    Fic: LXC treats Jingyi like his son.

    Me every time:

    #i haven't even finished the series but i will die for this. i don't even care if they never or rarely interact in canon. #i'll die on this hill #i'm saying stuff #the untamed#mdzs#lan xichen#lan jingyi #mo dao zu shi
    View Full
  • chitsangenthusiast
    21.10.2021 - 33 minutes ago
    #i probably shouldn't be allowed to wander in the woods lmfao #i think i still have pictures of everything too but i would have to look for them #also my answer got pretty long so i'm gonna talk abt mallrat in the tags! #unfortunately there will be no halloween shenanigans in mallrat #ask
    View Full
  • doctorsauerkraut
    21.10.2021 - 35 minutes ago
    I just started writing the long ago mentioned Cyberpunk 2077 verse for mah Ultimis raisin!
    #( ooc. ) #( v; cyberpunk 2077. ) #i still need to finish the game lmao #but it has been literally unplayable for ps4 users all until the latest update i guess
    View Full
  • jackzimmermanfanclub
    21.10.2021 - 36 minutes ago

    Bitty: "I'm never gonna give you up. Never gonna let you down."

    Jack: *genuinely* "Aw, thanks bits"

    Inspired by @goldasschains post

    #omgcp #i finished drawing them and then remembered i had to draw the actual chair #just don't look at the chair too hard. im not proud of it #zimbits#digital art
    View Full
  • synthaphone
    21.10.2021 - 37 minutes ago

    hey mr moon man, moon me a man

    this is Spare, they’re some kind of imp?? this is the first picture i’ve ever actually colored of them

    #realized after i finished drawing this that they look like the child of squidward and spongebob. that's not intentional #also you get a fun dithered version i made so that twitter wouldn't crop this like shit when i posted it there. Enjoy #my art#spare
    View Full
  • s0cialdisease
    21.10.2021 - 38 minutes ago

    i am awake 😭

    #there’s freaking construction happening #because th other building isn’t finished yet #it’s been going since like 8 am #and i put my ear plugs in but #then i took them out and gave up #they are like drilling or something for like #HOURS#lord#i’m sleepy #i slept better tho #the first 6 hours was beautiful #like a rock #then my cat woke me up and it’s been a bit rocky since but #better :) #i’m gunna lay in bed for a bit tho lol
    View Full
  • ballsdotcom
    21.10.2021 - 40 minutes ago
    #this took so fucking long to finish cuz i had to keep stopping sorry. #cool swag art #i GUESS #thanks kaz.
    View Full
  • iniquity-fr
    21.10.2021 - 43 minutes ago

    i missed the window for a second RoR entry but i still wanna make plaguey skins soon + more skins in general

    #interest appears to have died in all my currently finished skins so. gotta do more
    View Full