#free kurt Tumblr posts

  • gellmet-head
    28.07.2021 - 59 minutes ago

    something i just noticed about this scene, blaine looks kinda scared after the kiss. when they pull away kurt seems dazed and sad, but blaine looks scared.

    when they notice the doors opening blaine is the first one to move. he looks desperate to get out of there. not saying i don’t think kurt wasn't but i am saying kurt seemed a little lost? maybe? it was a moment for him. he needed a minute to gather his bearings. while blaine was ready to bolt.

     i haven't seen season six, only clips from the eps. so is this the scene where kurt realized he still loves blaine and does want to marry him? i know his whole reason for going back to lima was kinda to get blaine back, but was this when it really set in, like “oh shit, i have to get him back now. he’s it. he’s the only one. there is no other choice”.

    and i mean we all know blaine wasn’t over kurt. and i think he knew that, but he was with karofsky. which i do think mattered to him. he might’ve been in love with kurt still, but i do think he cared about karofsky. after this kiss i think somewhere in there, they both knew, deep down that it wouldn't be much longer before they were together again. 

    i think they both knew this was there final ‘oh. there you are, i’ve been looking for you forever’ moment.

    this might be exactly what this scene is but i haven't seen it, so i don't know!        i could be very right or very wrong! you tell me!

    #glee#klaine#elevator scene#blainofsky#blaine anderson#kurt hummel #i could be way off base but this is what i've gathered #from only watching the elevator scene from this episode #if i'm completely wrong or this is makes no sense/not what this scene actually is #then just ignore it #or feel free to think of it as the mad ramblings of someone who has no sense of what #is canon in the show and the only thing that matters is they're own headcanon
    View Full
  • icedteaandoldlace
    27.07.2021 - 23 hours ago

    If you're capable of recognizing that Karofsky kissing Kurt against his will was sexual assault, then you have no excuse for arguing that Blaine kissing and fondling him against his will wasn't. Period.

    #this isn't up for debate #anti Klaine #anti blaine anderson #lol blaine anderson #Kurt Hummel#lol Klaine#free Kurt#Glee
    View Full
  • icedteaandoldlace
    25.07.2021 - 3 days ago

    I know a lot's already been said about the Whitney Week/Chandler debacle, but it just clicked for me that Blaine says, "I'm not going through your phone", and tries to make it seem as though he had just glanced at it because it kept going off, but then he proceeds to say that there are dozens of texts between Kurt and Chandler, meaning he's seen the texts Kurt sent, too, which should be kinda buried if Chandler "won't stop texting" him. So like...he just straight up went through his phone and lied through his teeth about it?? Idk, I was always kind of on the fence about whether he had been going through his phone the whole time or if he hadn't started officially reading his texts until Kurt had come into the room, which would be a bit better, and I figured that how different fans interpreted that depended on whether they were a Klainer or a BKS--but he really was actively snooping through his texts even before he started reading them aloud, and realizing now that he did that and lied about it like it was nothing just makes him all the more insufferable.

    #a BKS btw is a Bitter Kurt Stan (affectionate) #just when you thought I'd run out of steam Bland comes up with a new way to piss me off #anti Blaine Anderson #lol Blaine Anderson #anti Klaine#lol Klaine#free Kurt
    View Full
  • magnolificpng
    24.07.2021 - 4 days ago

    celebrity pngs

    like or reblog if saved or used

    View Full
  • kurtbastianissuperior
    22.07.2021 - 5 days ago

    Every time I see someone write a anti-Kurt or not Kurt friendly fan fic I etheir laugh out loud or become personally offended, anyone else?? 😂😂

    View Full
  • kurtbastianissuperior
    21.07.2021 - 1 week ago

    SMH, WTF!!??

    When Blaine accuses Kurt of cheating when he really didn’t cheat: Everyone singing “It’s Not Right But It’s Okay” to shame Kurt, automatically taking Blaine’s side when half of them saw the texts and saw that they were nothing and the other half didn’t even know what was going on plus the fact that they were Kurt’s friends first

    When Blaine actually cheats on Kurt: Telling Blaine not to beat himself up over it and blaming Kurt for Blaine cheating on him

    VS

    This

    And This

    I am honestly Kurt rolling my eyes right here, that poor baby, he had no support from anyone here and he didn’t even do anything wrong. I’ve said it before and I’ll say it again, Kurt did not cheat, he liked some attention he was getting from a boy since Blaine wasn’t giving him any and it’s nothing like what Blaine did with Sebastian but you don’t see Kurt singing a dramatic song and getting all his friends involved in their drama. I literally hate Blaine so much and I hated the glee club in this episode too. And then when Blaine actually cheats on Kurt, everyone is on his side except for Finn ofc like really, wtf were the writers thinking? (Sorry I went on a bit of a rant, I just love Kurt so much and I hate Blaine and I hate when people say that Kurt cheated on him because he didn’t, period 🙄🙄😤😤😡😡)!!

    #lol blaine#lol klaine#kurt hummel #anti blaine anderson #blaine anderson#smh#wtf #this certainly is not right #free kurt#glee
    View Full
  • 2dfruity
    20.07.2021 - 1 week ago

    Lol do u have a fucking problem w me.

    #LITERALLY IM THE ONLY PERSON WHO SAID THAT NO ONE ELSE. shut up lmao #anyways let her be free 💖 #kurt says #whatver I blocked their ass cuz this was just annoying to me
    View Full
  • kurthorton
    19.07.2021 - 1 week ago
    when i eventually get out of bed and actually make the things needed for this blog to be ready its over for y'all
    #kurt lives in my head Rent Free #my computer is 3 feet away i simply do not want to get out of bed #I dont have school today tho so? Mayhaps #ooc.
    View Full
  • loveprnz
    18.07.2021 - 1 week ago

    yes you may consider yourself to be a feminist but how do you treat the women you date . your personal life is not exempt from the politics you preach

    #@kurt cobain i love you but just because you wrote rape me and polly does not mean you were free of this
    View Full
  • kuiinncedes
    17.07.2021 - 1 week ago
    and i’ll think of you every night at the same time...
    (”when the sun goes down” from in the heights)
    #ignore the fact that i kinda hate this lmao #klaine#kurt hummel#blaine anderson#glee #oh i found a free photoshop website from a random tumblr post lol so i did some ~~fading~~ fancy shit #but the rest of this .. sucks XD #idk i don't like this #anyway #it's fine lmao #i just fucking love this song lksadjkglhjasf so my brain said KLAINE and i did it and i didn't do it very well skdlghfj #also i like how i do this but i also did the astronomy one that's the totally opposite side of their long distance relationship lol #anyway idk what i'm saying :3 i'm just gonna post this bc i don't like it so i want to 'get rid of it' lol #but i also like it enough to post it i fucking guess :P #who knows #how do i tag i don't think i have a tag for my random dumb calligraphy shit lol whatever #s4#s3
    View Full
  • kathrynduske
    12.06.2021 - 1 mont ago

    You know what I really want rn? Rarepair (or at least not as popular) compilations but for fictional friendships (including rare types of friendships if not specific characters, like introvert/extrovert, crossovers, intergenerational, etc.)

    Give me Obi-Wan Kenobi and Jocasta Nu being nerdy library friends together (but still being badasses like in The Mummy).

    Give me Darcy Lewis and Stephanie Brown bonding over being the non-genius without years of training who will still go to bat for their found family.

    Give me Stiles Stilinski and Five Hargreeves going through things their family wouldn't understand and being way more mature than they look or act.

    Give me Remy Lebeau and Kurt Wagner reconciling their shared religious background with their identity as mutants and being each other's support system.

    I just really want more fics that focus explicitly on friendships bc not every rarepair has to be romantic, you feel?

    #feel free to add more examples if you have any #also feel free to send me recs of anything like the above! #long post#star wars #obi wan kenobi #jocasta nu #marvel cinematic universe #darcy lewis #apparently she's a badass in wandavision but i haven't seen that #dc comics#stephanie brown#teen wolf#stiles stilinski #the umbrella academy #five hargreeves#marvel comics#x men#remy lebeau#kurt wagner #ok to rb
    View Full
  • karofsky
    06.06.2021 - 1 mont ago

    Still think about how people wanna call Kurtofsky harmful and be all "Kurt dating his abuser would be so disgusting" as if Kurt didn't literally marry his actual abuser kakdkdskfjsldjdldlldfn

    #idk sometimes i think i watched a different show #like y'all kurt and dave are friends idk what to tell ya #kurt literally has (had pre s6 ig) no ill feelings towards dave #????? #also chris supported kurtofsky and loved dave like ajjfkdkdjdkdkd #one day ill be free of kl*ine but i guess thats not today
    View Full
  • artistofarchanea
    04.06.2021 - 1 mont ago

    this is gonna be half finished forever, so just take what exists and enjoy lol

    #feel free to nab the idea just give me a shout out lol #kurt wagner#nightcrawler#xmen#x men#x-men#kurt#kurt xmen#suuoodles
    View Full
  • sugarcarnation
    26.05.2021 - 2 monts ago
    #kurt hummel#blaine anderson#klaine#fic rec#asks #i definitely forgot about some fics here #so if anyone wants to add something to it then feel free to do so
    View Full
  • macyforte
    26.05.2021 - 2 monts ago

    I love...

    pictures of hurricanes and tornadoes. I love women who don’t take shit from anyone. I love the way freshly chopped hair looks on a bathroom floor. I love old buildings decorated with graffiti and tags. I love the sound of airplanes taking off. I love people who dance in public. I love people with dyed buzzcuts. I love free verse poetry. I love bleached jeans and anything involving the color purple. I

    Now reblog and add your own <3
    #macyforte #journal entry 5-26-21 #aesthetic#art#grunge #i was inspired by that one Kurt Cobain quote #teenagers#text posts#reblog#sunshineclub#sappyhoney#happy tag#dark academia#poetry#free verse#journaling#spilled thoughts #thots?? #anyways i’m tired
    View Full
  • kurtdeservesbetter
    19.05.2021 - 2 monts ago

    Still not convinced Santana didn’t begrudgingly sleep in Kurt’s bed most nights at the loft (before she got a real bed at some point). There was most likely snark, comments, but she’d still just come in like:

    > : /

    and Kurt would just be 

    : 3

    and then she’d cuddle and it would be a 

    : 3 : ) 

    #she'd probably say something about morning wood #but im am convinced she tried once with Rachel and it didn't go well #Rachel is a starfish used to either not sharing a bed #or sharing a bed with a giant #so shes just all splayed out #and Santana is like nope #Kurt or couch #and Kurt sleeps one his side or his back #so shes like hmmm free real estate
    View Full
  • xmen-blue
    19.05.2021 - 2 monts ago

    how i imagine different x-men would react to being handed jubilee‘s baby (shogo) to look after for a few minutes at the hellfire gala:

    rogue: gives him to remy

    remy: talks and sings to him in french

    warren: let’s him stroke his wings

    emma: holds him as far away from her expensive outfit as possible

    scott: cradles him and let’s him poke him

    logan: he somehow ends up on his head

    bobby: feeds him ice cubes

    kurt: plays hide-and-seek

    gabby: babbles right back at him

    jean: tries to telepathically soothe him

    cuckoos: play rock-paper-scissors for who has to hold him

    quentin: hands him right back

    kitty: tells him a dulled-down x-men adventure

    ororo: creates wind for him to play in

    hank: tries to convince him not to chew his fur

    View Full
  • backslashdelta
    12.05.2021 - 2 monts ago
    #well I just found this in my drafts and figured I should set it free into the world #throwback to that one time I decided to just go crazy with taking screencaps I guess lmao #glee#klaine#kurt hummel#blaine anderson#mine
    View Full
  • hummels-turn
    02.05.2021 - 2 monts ago

    Some of the excuses people find to hate on characters they don't like on the glee reddit are frankly exhausting.

    #fandom vent#negative #em is opinionated #em posts#text post #it was about the lady week #and frankly kurt and blaine were the only ones who actually did something supportive for the lady week #feel free to hate on finn for outing santana because FRANKLY that was deserved #but kurt and blaine meant well by participating #more than puck did #and this seems like a strange convo to be having about it #it absolutely sucks what happened #but don't hate on characters who were trying to support santana #this was not the glee club outing santana #this was the glee club supporting her #and it's HORRIBLE what happened to her #but klaine participating in lady week was them trying to show her support #please direct your hate towards finn #it's a bad episode but idk why people hate klaine specifically for trying to help #sorry this is negative #I love you guys on tumblr but the reddit fandom is exhausting
    View Full