#im flower Tumblr posts

  • tarantula-hawk-wasp
    07.05.2021 - 6 hours ago

    my birthday gift to myself was drawing my beloved oc Maera. did the color scheme of a baby pink and yellow dahlia.

    #she's just a bedraggled wet kitten #if you're cold she's cold let her in also she has anemia so really let her in #qunari inquisitor#inquisitor adaar#child inquisitor#inquisitor maera#inquisitor chimaera#my art #yknow i was gonna draw her happy but then i was inspired so im sorry babbbyyyyyyy #she's my dulcia filia mea #this definitely has varying amounts of effort put into different aspects #also the flower background is a photo i did Not draw it
    View Full
  • flowersheep
    07.05.2021 - 7 hours ago

    Sorry for spamming my tumblr with legally blonde posts. I swear I'm still in to mcyt, it's just I've been listening to legally blonde for the past hour and sobbing over the fact that Emmett and elle

    #PLEASE LISTEN TO THE MUSICAL #its so good #im currently sobbing rn because of it #flower rambles
    View Full
  • amidrawingthisright
    07.05.2021 - 10 hours ago

    day 31 - boxed flowers

    #my art#flowers#box #i feel like theres a metaphor or something in here #im just too tired to think of anything #flower#dailydrawing#dailysketch#digital art #artists on tumblr #art
    View Full
  • cherryzarde
    07.05.2021 - 12 hours ago

    🥀 🦋

    #tgcf#hua cheng#tgcf fanart #tgcf hua cheng #hello mr crimson rain sought flower if youre reading this im free on thursday night. and would like to hang. #please respond and hang out with me on thursday night. when i am free. #k thats my drawing/tumblr post of the quarter. cya #✌️
    View Full
  • maxclaims
    06.05.2021 - 14 hours ago

    How do i go about getting anti-anxiety medication? I think beta-blockers are what i want and not BZs? I don't like the bz side effects

    #the bb side effects aren't great either but they're less likely to appear #i searched up 'anti anxiety medicines' and got excited when loads of OTCs came up bc i don't wanna talk to doctors #it looks like i will tho bc all the otcs were just vitamin gummies #unfortunately i cannot stop having panic attacks on public transport by taking extra vitamin B6 #what does Holland&Barrett mean by 'traditional use only'??? what else am i gonna do with 'passion flower tea' #im gonna drink it obviously lmao. I'm not gonna open the lil bag and smoke it like tobacco #catch me crushing Kalms tablets and snorting it #i might try out kalms actually?? it seems legit #i've had trust issues since i was four years old i'm sorry i don't immediately believe that ✨passion flower✨ is gonna help me out
    View Full
  • himbo-knox
    06.05.2021 - 14 hours ago
    #this is the one im most proud of #reblog if you like #that pink flower is my absolute fav and it just perfectly matches the big bold 'Crush' #dps#dark academia#cottagecore#richard siken#crush#poetry#pressed flowers#books
    View Full
  • himbo-knox
    06.05.2021 - 16 hours ago

    holy shit it turned translucent!

    #im hust liveblogging at this point. sorry for anyone that doesnt wanna see my pressed flower adventure #(im just sorting through my books and determining which flowers to keep and which are too smushed.. and then i started decorating title pgs #pressed flowers
    View Full
  • goatmilkoatmilk
    06.05.2021 - 18 hours ago
    #thank you Hazel im handing you a little flower! 🌺
    View Full
  • jumpingalpacas
    06.05.2021 - 1 day ago

    ,,,

    #had a customer day who like stared me down while i was cutting carpet for him and im like jksjskskjdnsj #its 4 am and i need to sleep but just anxious customers suck my coworkers are driving me crazy #too anxious to sleep but i dont want to go to my job anymore just wanna become a pleasant breeze ft. flower petals
    View Full
  • wickedroses
    06.05.2021 - 1 day ago

    im literally like one flower short from filling out this wreath 🙃

    #ignore me im whining #maybe two. like if i had to make a separate trip for a flower i would add two #but if i magically found one laying around it would be fine with one
    View Full
  • liashideout
    06.05.2021 - 1 day ago
    #flower bouquet.💐 #lucky stars#mochi<3 #if this man has hot fanart #im building another shrine #ure coming too
    View Full
  • marrras
    06.05.2021 - 1 day ago

    VALERIA GOLINO

    impulse guard dog era endre to bad dog era endre mv

    #art#animation#paranemisia#2021#eris#endre #i keep jinxing it by saying ill put the boxing arc down but this album is RATTLING me #to be fair it's far more integral than i thought it would be while being kind of disconnected enough that i can mess with it #while reworking other stuff in the background without having to worry too much about fucking up the narrative #with that said i'm stoked to FINALLY get to the other characters THIUBGFI i have a lot of cool shit planned and im vibrating about it #// #warnings in video! #ask to tag #blood#neck trauma#body horror #for the flower and ram jaws #smoking#food
    View Full
  • eizneckam
    05.05.2021 - 1 day ago

    flower tier list coming soon

    #i. LOVE. flowers. #im not even joking about this one #im freely willing to admit that basil is my second favorite omori character in large part due to the flower stuff
    View Full
  • stopframevevo
    05.05.2021 - 1 day ago
    #ask #star flower babey im so sorry........ #emergencybirds
    View Full
  • kil9
    05.05.2021 - 1 day ago

    im the 2014 soft boy. im the one who uwus. in 2021 ?? yes.

    #99.face #flower chains are immortal >:( im gona do this every spring !! #i made it myself uwuw #isnt that 3hearts emoji just an uwu emoji ? tbh
    View Full
  • bubmyg
    05.05.2021 - 1 day ago

    WHY ARE FLOWERS SO EXPENSIVE

    #i hope my mom likes these because HOLY GOD? #anyway im recruiting my stepdad to go get them from our local flower shop friday bc im not home so..... #im gonna text him like twenty times friday so he doesn't forget jfdlsaj;fl
    View Full
  • dumbitchravenclaw
    05.05.2021 - 1 day ago

    some boys get girls their favorite flower.

    other boys get girls reunited with their family that they haven’t seen in years and a ship to hunt down slavers that took them from their family all those years ago.

    #im not over this #the fact that inej thinks about her father telling her about boys who will find out her favorite flower to thinking about how she might #never see her parents again and THEN kaz is the one to find her parents for her #it breaks me everytime #kaz brekker#crooked kingdom#ck spoilers#inej ghafa#kanej #six of crows #soc#ck
    View Full
  • axniserroxin
    05.05.2021 - 1 day ago

    Taveryzyn, my D&D party's eladrin witch. Love this bastard man so much.

    #dnd#d&d#eladrin#elf#witch #tbh i tries really hard on the anatomy and shading here and im so proud of how it went #also really liking the little flower pattern on his coat too #it was just such a fun time #drawing him i realised his clothes have big dragon age elven clothes vibes #my art#full body#tavvy#taveryzyn
    View Full
  • lebrookestore
    05.05.2021 - 1 day ago

    i found this old clock thing with a picture of seven year old me on it

    #KDJKLDJK im doing this flower pose lmao
    View Full