#jejesart Tumblr posts

  • jejesart
    23.01.2022 - 4 days ago

    me to you

    #alfonse#kiralfonse#fire emblem #fire emblem heroes #kiran#summoner#alfokiran #i have this song on loop for the last three days lol #i will make part two for valentine!!! since i didnt draw anything last year……. #song complete title is me to you you to me #i listen to mido and fala/sol version #ugh wanna rewatch hosplay #jejesart
    View Full
  • jejesart
    20.01.2022 - 1 week ago

    dainlumi commission for @animemes420 !! thank you for supporting my dainlumi brainrot 🥰

    #dainlumi#dainsleif#lumine#genshin impact #or is it dainslumi??? #its been a while i forgot about it lol #im very proud of this though ohohoh #thank you ceni for providing idea for bg #dain your clothes…… im still processing #jejesart#commission
    View Full
  • jejesart
    15.01.2022 - 1 week ago

    afterwards

    #soulsilvershipping#silver#lyra#pokemon #first art of the year and hmmmmmm #HAHAHAHA #if i could draw spicy i would!!! but i lack the skill 😔 #i will try though!!! someday :) #anatomy is so whatever lol #jejesart
    View Full
  • jejesart
    30.12.2021 - 4 weeks ago

    one decade of drawing!

    #ive been drawing digitally for a decade damn #seeing old art makes me cringe but i used to be proud of them haha #i swear searching for art that doesnt have white bg is harder than anything lmao #but will i use background when i draw next time? of course not :) #jejesart
    View Full
  • jejesart
    28.12.2021 - 4 weeks ago

    🎶 it’s the most beautiful time of the year 🥰

    #henlivia#henry#olivia#fire emblem #fire emblem awakening #im feeling henlivia in my bones tonight!!!! #christmas was 3 days ago but whatever #its kinda redraw of my christmas henlivia art years ago maybe 3 years #inigo in a distance is fanboying #my hc : olivia is generally against pda so something like this is very unusual #henry doesnt have problem with pda though lol #oh also the song is mistletoe by justin bie/ber #kudos if you read the caption using the tune 👍🏼 #jejesart
    View Full
  • jejesart
    25.12.2021 - 1 mont ago

    edie

    #edelgard#fire emblem #fire emblem three houses #i havent finished BE bye #jejesart
    View Full
  • jejesart
    25.12.2021 - 1 mont ago

    garnet

    #final fantasy #i never play ff9 but my friend requested her on twt haha #jejesart
    View Full
  • jejesart
    25.12.2021 - 1 mont ago

    let’s go, mai.

    #zenin maki#jujutsu kaisen #i forgot to post some arts from twt lets do this! #jejesart
    View Full
  • jejesart
    25.12.2021 - 1 mont ago
    #i think my fav musician may be........ air supply #HAHAHA #not sure if its my age or what #but i think best songs came out in 2000ish and 2010ish #crap i forgot 2010 was 10 years ago #jejesart
    View Full
  • jejesart
    24.12.2021 - 1 mont ago

    🎶 you set it again, my heart’s in motion, every word feels like a shooting star 🎶

    #licht klein#ikemen prince#ikepri mc #yea whatever i need a tag for her #terrified by kather/ine mcph/ee was playing on my spotify and im like HUH. this is lichts song!!! #so yea……….. lol #i love him ok #as usual im not in the mood for coloring!!! i never am #theres something bugging me but whatever my arm is sore lol #ANYWAY MERRY CHRISTMAS #jejesart
    View Full
  • jejesart
    30.11.2021 - 1 mont ago

    dktcz + aether + venti in a cooking show (based on run bts ep. 20)

    [1]

    [2]

    [3]

    [4]

    [5]

    #genshin impact#aether#venti#zhongli#thoma#childe#diluc#kaeya #damn thats a lot #its kaeyas bday so i rushed that one with diluc and kaeya lol #its also my fav part lol #ep 20 is my fav run bts episode haha #i havent watched it for a long time though #jejesart
    View Full
  • jejesart
    22.11.2021 - 2 monts ago

    zine bonuses!

    #holy crap thats a lot of gysn #well it IS bonus for gysn zine hahaha #im not partial to itaru its just it wouldnt look like him if i didnt colour him 😂 #personally my fav is todoroki one!!!! i think i did a good job hehe #i thought i didnt draw a lot this year but turns out i did :v #what a weird year #jejesart
    View Full
  • jejesart
    18.11.2021 - 2 monts ago

    my beloved pitybreaker

    #diluc#genshin impact #i love you but pls let albedo come next #jejesart
    View Full
  • jejesart
    11.11.2021 - 2 monts ago

    her mole is a very kissable spot, he thinks

    #thomaya#kamisato ayaka#thoma#genshin impact #i cant take this anymore i wanna draw other things 😂 #i know it’s super disastrous anatomically but you know what? fuck it #when you cannot figure out anatomy : cover everything 🤣 #pls i spent like 4 hours on thomas back and clothes and i cannot figure it out #gee im glad i dont pursue art professionally i would go crazy #jejesart
    View Full
  • jejesart
    06.11.2021 - 2 monts ago

    i miss his birthday but any day is a good day to draw kazuha

    #kaedehara kazuha#lumine#genshin impact #requested by clara (again) #you shall never find finished drawings here lol only half baked drawings #jejesart
    View Full
  • jejesart
    05.11.2021 - 2 monts ago

    a million watt smile 💕

    #thoma#genshin impact #i love one sunshine boy #i cannot draw animals to save my life lol whatever #i was so salty with my artifact stats i finished this lol #jejesart
    View Full
  • jejesart
    24.10.2021 - 3 monts ago

    dracaena somnolenta

    #jejesart#sangonomiya kokomi#genshin impact #im too lazy to shade the ruffles lol this will do #i really like her bubblegum colour scheme #sadly im gunning for polar star and thoma so i didnt roll for her lol
    View Full
  • jejesart
    24.10.2021 - 3 monts ago

    hi i’m opening commission again! feel free to contact me through tumblr/twitter/email for any queries.

    reblog is very appreciated. thank you!

    #commission#commission info #after 5 decades im finally opening again lol #jejesart
    View Full
  • jejesart
    29.09.2021 - 3 monts ago

    ✨ you are the light of the world ✨

    #jejesart #i just feel like drawing it lol #🎶 if i held full control on light i’d make sure your way all lit up and bright 🎶 #believe in yourself guys!!! #OYA quote is from 'cahaya' sung by tulus #its in bahasa but the meaning is sweet and deep 👌🏻
    View Full
  • jejesart
    20.09.2021 - 4 monts ago

    when meeting troublesome fans

    #henlivia#henry#olivia#fire emblem #fire emblem awakening #whassap everybody i miss henlivia #jejesart
    View Full