#kay talks Tumblr posts

  • solemnalpaca
    03.12.2021 - 4 hours ago

    I started reading the PJO series again. So expect a lot of ocs lol.

    View Full
  • angelicneonanime
    03.12.2021 - 10 hours ago

    To any hispanics/latines that follow me:

    Is Encanto good?

    #as a fellow latino the trailer looks like a lot of fun #buuuut is it really worth the watch #kai talks
    View Full
  • pleasentkai-gt
    03.12.2021 - 11 hours ago

    front update

    hey guys its the person who originally made the blog :D!! im still here, jus haven't fronted very often. great to see yall again!! - kai

    View Full
  • abby-thatsit
    03.12.2021 - 11 hours ago

    [[SPOILERS FOR THE CURRENTLY RELEASED NINJAGO 2022 SHORTS SET STUFF]] -

    im aware these sets are for the upcoming 2022 ninjago shorts but you’ve gotta hear me out

    -

    -

    someone was going to talk about the banners and im going to make that person me πŸ‘ lets goo!1!1

    also warning i threw grammar and punctuation out the window before starting this post so. just in case you don’t like that πŸšͺ🚢

    another warning- this is more of a rant of opinions than a theory post so just have fun with it xoxo

    plus look at their suits !!1!1 im never getting over this. wow

    istg if these banners mean nothing and im just typing all this for nothing.. anyways

    let’s start with lloyd ! well this specific lloyd at least since there’s 2 in the pic along with kai and jay- but yeah anyways why does his set (in the pic) come with a blue banner of spinning shurikens (presumed to be the shurikens of ice) 🀨🀨?? ik that these are just from the upcoming 2022 shorts, but nonetheless they’re still minifigures with lore behind them ??? im obsessed.

    CONTINUING with lloyd, i really wonder why they had this banner included in his set/made him hold it (since it seems like more of a Zane thing). unless.. it was on purpose. πŸ‘ next ninja :)

    zane!!1!1! he’s so cool. (ntm his suit.. they did him so good omg..) but the banner he’s holding is pretty confusing. unless- and hear me out-

    LISTEN TO ME. you CANNOT tell me that isn’t him.. Kai has a half notch through one of his eyebrows, Cole has really nice bushy eyebrows, Zane’s look kind of boxy?? does that make sense? like. structural. they’re in the pic- IDK but it’s not the white and blue banner’s for sure, and Nya has lashes (insert nya death joke) idk who else this would be and those eyebrows are v e r y similar to jay’s you can NOT deny. unless-some-new -person-randomly-shows -up ANYWAYS now my real question is 🀨 why??

    im not sure if zane holding this banner is important (much like with all the others- since they seem to be linked to other ninja/ other important symbols in general) but it’s definitely something to think about 🀨 have we even got started with the smoke around *pressumably* jay?? β€˜cause you have to admit there was a time where all the ninjaβ€˜s faces looked exactly like that, but now with all the ninja having more distinct features and stuff, it’s hard to believe that’s not him (and before you argue about β€œoh but where are his freckles- his eye mask section in the right pic is shaped like a bow, while in the left pic all the smoke clouds are closer to the eyes)

    my β€œprediction” is that it has something to do with those storm and wind amulets. im so obsessed with the theory that the amulets somehow represent jay and nya (especially w the part when the purple lighting creatures were explaining the amulets I think- the amulets turned into the yin-yang symbols for a moment 1! someone posted about this before but I cant find it im so upset- if anyone could lmk πŸ’ͺ)

    ^^those bad boys

    again. these figures were confirmed to be used for the shorts, and NOT as a continuation of s15 -> s16. so probably shouldn’t go into detail but. i just need to type this out somewhere it’s a lot of emotions I can’t work with all at once okay πŸ‘ŽπŸ‘Ž

    continuing with lloyd (#2) from earlier,

    that’s a tinge of green in the banner right?? i swear that’s like a really really dark green. either way if it is, the banner looks like arrows pointing to a temple of some sort.. Interesting.. +i wonder if the colors of the banners have anything to do with anything?? like the shurikens banner was teal- like zane has- and the smoke clouds person was dark blue- like jay has.. but this time lloyd is holding (PRESUMABLY) his own banner?? AGAIN NO CLUE IF THE NINJA HOLDING OTHER NINJA’S BANNERS/ HOLDING THE BANNER IN GENERAL MEANS ANYTHING but like.. wow. wonder if that means this banner if directly for lloyd and if so, where’s he going??? also WOW the fit.. love.. next topic 🀍

    excuse the quality on all of these btw <33

    im guessing this represents unity?? It looks like the history mural thing they have in the monastery

    why is the picture so big- anyways you get the idea maybe it’s just a symbol of peace and unity (with what in general idk, i was just guessing among uΜΈsΜΈ them but it could be anything at this point) although I do still wonder why it’s specifically kai and jay- maybe they’ve come to terms about nya’s.. departure?? idk like I said earlier this could literally all just be one big coincidence and the only thing that matters is the symbols of the banners themselves but.. anything’s up for debate

    okay so im gonna stop right there because these are just for the 2022 shorts!! if these were the official like.. s15 -> s16 (or whatever you wanna call the next 2022 season) sets and stuff i would probably keep going for a week or two but yeah 😼

    if you don’t wanna read any of this: the banners look interesting, why are they holding each other’s banners, <β€” does that mean anything, why does the dark blue one look like jay, haven’t covered kai nor nya’s banner , also no cole wh???? that’s it for now 😍

    #tw caps #lots and lots of caps #ninjago#ninjago spoilers #why wasn’t cole in the pictures #🀨#long post #lots of pictures #kai’s banner looks so interesting though #person w dragon in the back?? omg #so cool #ntm the yellow banners #okay id love to keep talking per usual but I have hw πŸ‘ŽπŸ‘Ž #bye
    View Full
  • oatmilk-whore
    03.12.2021 - 12 hours ago

    my toxic trait is that whenever i see something on tv or in a movie or something that’s supposed to be difficult i fully believe i could do it with no training

    #kay stop talking
    View Full
  • kaysmuse
    02.12.2021 - 14 hours ago

    every time i try to clear out my likes, it grows even more sigh

    #when kay talks
    View Full
  • angelicneonanime
    02.12.2021 - 16 hours ago

    It is incredibly frustrating to go anywhere with the dogs because they're unruly. They listen but only sometimes

    Like we have tried to train them but my asshole brother and father keep messing it up. They let them do whatever they want and despite us telling them otherwise, they both continue to not listen to our advice.

    My brother does it cuz he's being a jackass and wants to bother my dogs and everyone in the house. My father does it cuz he thinks he knows better but he doesn't do jack shit for the dogs! He constantly gives them food they shouldn't eat and claims that he's "trained them" to not leave the house when the door is open. Like omfg the amount of times atlas has run out that door is all thanks to him!

    I need to retrain my dogs all because these 2 won't fucking follow our directions!!! Our dogs could've been completely trained if they only fucking listened!

    #i am so tired #i cant stand dealing with my dogs #i love them but if it werent for my brother and father both dogs would be better behaved #like before we got atlas and before novas surgery she was so well trained #after all that tho my dad lets them wreak havoc unless it directly effects him #he truly doesnt give a shit about anyone but himself #anyway i need to get professional help but man everything costs so much money #we already spent so much on nova's surgery and we are still recovering from that #kai talks
    View Full
  • nct99
    02.12.2021 - 17 hours ago

    adding kai to the ultimate pussy eating line of kpop because he really popped the fuck off with vanilla πŸ₯΄

    #i would let him do a lot of inappropriate things to me #kai#exo kai#nae talks
    View Full
  • sunshinetoshi
    02.12.2021 - 19 hours ago
    #yeah i started listening to them dec 2020 and the GRIP they have on me #okay but someone scream about the christmas evel album w me #β˜€οΈtara talksβ˜€οΈ#kay πŸ–€
    View Full
  • 11nolongerhuman
    02.12.2021 - 20 hours ago
    #⭐ answers#kai🌷 #do you like the emoji?? #ily<333 #im always so happy to talk to you #awesome moots
    View Full
  • pathos-logical
    02.12.2021 - 22 hours ago

    [ID: A meme arranged as a table where on right are pictures of a man who looks more and more excited every panel and on the left is corresponding text.

    First, the man looks intrigued and the text reads: "You find an artist with a style you like."

    Second, he looks excited and intrigued. The text reads: "You like the rest of their blog."

    Next, he starts to grin with disbelieving happiness and looks even more excited. The text reads: "They're in a lot of the same fandoms as you."

    He leans back like he's about to shout, and the text reads: "They draw your favorite characters a lot."

    Finally, he throws his head back and yells. The text is in all caps and reads: "They write image descriptions." End ID]

    #literally the excitement and joy every time it happens. inconceivable #there are some artists i'm sending psychic beams at <333 #my posts#kay talks#accessibility#image descriptions #anyway psps @ artists who don't do their own ids did you know that doing ids on your own art is sooooo sexy and cute and cool
    View Full
  • amatxs
    02.12.2021 - 1 day ago
    who is tearing up over cute frog cakes at 1am on this lovely thursday instead of writing ? not me .
    #i love frogs sm . frog cakes r the cutest thing to exist . i would die for them. anyway . i will write now #.: kay talks
    View Full
  • juryofno
    02.12.2021 - 1 day ago

    kai is actually aro and his crush on katelyn was aesthetic/alterous attraction, and in this essay I will-

    #txt. #cal is talking #aphblr#aphmau kai#aphverse#pdh #seriously I hated how Jess demonized him he was one of my favourite characters #and when he showed up in starlight THAT WAS SO UNNECESSARY
    View Full
  • imbeingtauntedbyachild
    02.12.2021 - 1 day ago

    Normal convo w web

    #og post#kaigaku inadama#kny #context I’m talking to weeb and there’s only 3 Kai gifs and they’re all facing his tiddies #and later on when he becomes a demon he covers up #and the peach #yes
    View Full
  • rizguks
    02.12.2021 - 1 day ago

    updated my carrd to include a page for the library of lensa campaign!

    #i think its cute #also kai has their own character page. my garbage child #talking
    View Full
  • oblivions-dawn
    02.12.2021 - 1 day ago
    𝕋𝕙𝕖𝕣𝕖'𝕀 𝕒 π•€π•‘π•π•šπ•₯π•₯π•šπ•Ÿπ•˜ 𝕒𝕔𝕙𝕖 π•šπ•Ÿ π•žπ•ͺ 𝕙𝕖𝕒𝕕 𝕀'π•ž π•˜π• π•šπ•Ÿπ•˜ π•žπ•’π••β€” π•Žπ•™π•šπ•”π•™ π• π•Ÿπ•– 𝕕𝕠 π•ͺ𝕠𝕦 𝕀𝕖𝕖 π•Ÿπ• π•¨? 𝕀'π•ž 𝕒 𝕑𝕀π•ͺ𝕔𝕙𝕠, 𝕀'π•ž 𝕒 𝕑𝕀π•ͺ𝕔𝕙𝕠
    #ts4#blood tw#ts4 vampires#ts4 edit#Daphne#sims 4 #the sims 4 #sims 4 vampires #the sims 4 vampires #sims 4 edit #the sims 4 edit #I know I know I'M A LIAR #I blame Kay c:< #Actually it's Baekhyun's fault #He had dastardly timing #Anyway the point is #Any song that talks about being psycho #It's Daphne's song no exceptions #There is a shorter live performance of this song #Where Bakehyun rips his shirt off owo #If that's your thing that is ehe
    View Full
  • comradedream
    02.12.2021 - 1 day ago
    #long post#kinda#i guess #i’m still talking to apple support man and he is not very helpful this is heartbreaking goodbye kais bookmarks #asks
    View Full
  • angelicneonanime
    02.12.2021 - 1 day ago

    okay cool so someone decided to repost my art on DA...

    dont want to file a dmca takedown for it since that requires a lot of my personal info and DA has the right to forward the complaint to the person who reposted it but bro this shit is so frustrating

    all i ask is that ppl dont repost my work, its that simple, like im not asking for a lot. this is the reason i have hate drawing and makes me not want to draw anymore if ppl just keep doing this shit

    #this actually is the reason why i left the villainous fandom back then #so many drawings of mine got reposted and i got so sick of it #kai talks
    View Full
  • seoul94
    02.12.2021 - 1 day ago

    so i just looked at peaches right?

    im bawling my eyes out rn. WE DONT DESERVE THIS MAN

    #exo#kai#jongin#peaches#MY BABY #i love him sooooooooooo much #lets talk abt his hair pls
    View Full
  • kerra-and-company
    01.12.2021 - 1 day ago
    #kai speaks#gw2 #(because i talk about my kiddos) #medical-unprofessional-rat-man #thanks a bunch for the ask! :D #nishannai#kerralind#aysel#casca shadowstorm#lifa stormstrike #also i'ma go find and reblog that edit now #think it was by astralarias
    View Full