#mindfulness Tumblr posts

  • simonxriley
    21.10.2021 - 15 minutes ago

    Can we talked about that side quest where you have to deliver a letter from Lorenzo to his kids? Because one of his daughter has two bliss flowers in an Edens Gate vase and she legit says the same thing Joseph did at the beginning of Far Cry 5 (for the most part) and does the whole bliss hallucinations like Faith did. 

    #anyways she was apart of edens gate no one can change my mind #far cry #far cry 6
    View Full
  • thirstlightspringer
    21.10.2021 - 20 minutes ago
    View Full
  • witchadvice
    21.10.2021 - 20 minutes ago

    learn something new each day. even if it is just a tiny fact online or from a library book. it keeps your mind fresh and operating to its finest. enjoy learning a new thing and it will stick with you. if you have problems with memory use a little trick to help yourself out. connect the tiny fact with something that reminds you of this fact. for instance, lets say you want to remember that shrimps have their hearts located in their heads. you then tie this fact to the sentence "think with your heart like a shrimp". it's a small trick but it works. you can improvise here and use whatever pops up in your head. it works well to improve the work of the little grey cells.

    View Full
  • anthonyed
    21.10.2021 - 21 minutes ago

    Yall ever wonder if the building is haunted when you go apartment/house hunting?

    #cause i don't ever consider that #even after watching many horror movies it just never crosses my mind #and so far ive been lucky #touch wood #but im just wondering cause it feels careless to just assume not? #idk man #maybe age is making me paranoid cause i remember dont caring about facing ghost in the prime of my depression lol
    View Full
  • teenwolfjrs
    21.10.2021 - 22 minutes ago
    #camden nicknames mostly scrapped idk #havent made up my mind #its their middle name tho #genesis lahey#character introduction#my art
    View Full
  • insinirate
    21.10.2021 - 23 minutes ago

    oh my god! oh my god

    #im gonna lose my mind
    View Full
  • uglyterrestrial
    21.10.2021 - 23 minutes ago

    I’m on max recommended dose of vyvanse and it does not help me at all at this point because I do not eat. the only thing it does is let me starve harder. today I realized if I’m planning to throw everything away I could maybe also consider getting ed treatment instead. but that’s like a thousand times scarier. I am not thin anyway. I don’t think a stranger would know and there’s shame in that. I hate that food is a puzzle that won’t fucking click for me. I don’t know where to start. I hate that my body doesn’t reflect the impact this has had on my life. I hate that I don’t know if recovering would make me feel better or be a more capable person. if I get professional help I would have to get off the medication that saved my life to begin with.

    all of it has been a long long long time coming. I hate that I denied it until it’s severe and unbearable, just like I did before. I hate that I‘m surprised how much I’ve fucked myself over with this, just like before. I hate that this has culminated in me being an incredible burden on others.

    #I am very tired and I know I’ve already made up my mind. I guess I just want to talk #Ed tw
    View Full
  • carlavilhosa
    21.10.2021 - 23 minutes ago

    Not a headcanon

    Just a FACT ;)

    #sinbad is Brazilian you cant change my mind #sinbad magi#magi#マギ #magi the labirinty of magic #sinbad
    View Full
  • murmuringtranquility
    21.10.2021 - 26 minutes ago

    I really dont know why but im thinking about my ex. I miss them they helped me through a lot while we were together. At one point we talked about getting married someday and having a little cottage after college so we were really committed at one point. I only saw them irl once but i felt so so close to them... i thought we were very compatible. I guess as much as i try to deny it i still love them even though its been two months at this point. And i have so much work that i feel like im eroding our friendship by not playing games with them or talking with them much. Idk idk- i think im just so lonely and i still wanna be their friend and theyre one of if not the only person to truly understand me and why i am the way i am. And they stuck with me even through a really hard period in my life. And i want them to know that but i dont want to cross boundaries with them. So idk how close or distant i should be and its hard. I just dont want to lose them. Cause ive made mistakes with that in the past. And maybe me having these thoughts is making me fear that ill do what i did before and drive them away from me. Or that ill think that they dont wanna talk to me and distance myself from them out of anxiety

    #i really didnt intend this to become such a personal blog i wanted it to be a little place where i talk about fandoms #but an anonymous place where i can vent is nice. cause i kept in vents for so long its nice to be able to just release it in a spot #without consequences from people ik irl #so uh yeah. i hope that my mutuals dont mind #vent #i wanna be close to them as a friend. but how do i even do that? how do i know they want that anymore? #i feel like im coming off as self pitiful or overly dramatic. im sorry if i am cause i hate that i can be that i just care about anyone #i befriend and the concept of losing someone i care about is really hard for me #but im terrible at voicing that to people cause i dont wanna come off as possessive or clingy
    View Full
  • lur1d1llus1on
    21.10.2021 - 27 minutes ago

    🤏 this close to allowing myself to be fetishized just so someone will give me the physical non-sexual intimacy I'm craving /s

    #vent.txt #delete later! #don't mind me i just. feel the need to joke abt how pathetic i feel lol
    View Full
  • incorrect-brawlstars
    21.10.2021 - 36 minutes ago

    Colette: Here's a fun Christmas idea, we hang mistletoe, but instead of kissing, you have to FIGHT whoever else is under it.

    Byron: Colette no.

    Edgar: Mistlefoe.

    Byron: Please stop encouraging her.

    #I know we still aren't pass Halloween #brawlstars#brawl stars #edgar brawl stars #colette brawl stars #byron brawl stars #Byron the salesman #Colette the collector #Edgar the emo #he's their dad and u can't change my mind #or at least Colette's dad
    View Full
  • wingedtommy
    21.10.2021 - 41 minutes ago

    theres no way this isnt satire omfg like this has got to be sent in for the purpose of starting drama

    #LOSING MY MIND #the typing quirk. The censored dsmp. the ‘i feel sick’. Tbis is so funny thetes no way its real #my post #not posting 2 main bcuz i dont feel like drama im just sharing ❤️
    View Full
  • jean--valswan
    21.10.2021 - 42 minutes ago
    #ask #gemelli del gol #NO NO NO NOOOOOOOOOOOO #come dissi ieri #it's a brain disease #if you don't mind i'll zone out and think.
    View Full
  • knithacker
    21.10.2021 - 42 minutes ago

    Happy #CelebrationOfTheMindDay! The Best Day To Knit or Crochet a Hexaflexagon! Get the patterns: 👉 https://buff.ly/2Z2sYaJ

    #knitting#crochet #celebration of the mind day #handmade#diy
    View Full
  • symbiotesimp
    21.10.2021 - 47 minutes ago

    got ambushed by mr brian in the hallway, came at me from his window, wanted to exchange numbers and a hug. gave him my number, what else. rejected the hug. and again. rinse and repeat. he was drunk and said he was a newyorker but grew up in cali so a hug is custom, i said i went to school in virgina and we're more cold. was feeling very excuse me little hombre. all this in bad english, but hey.

    #i didn't mind talking with him it was half nice #but man i'm not hugging anyone. #was only trying to get water too #i acted cute but not too much he rooms with a woman and idk what she is but neither sisters nor girlfriends like me much #pity #i kept trying to bring her up in case it's the latter but nothing too evident. just man think of what you're doing #whataver #in the end she scolded him in spanish bc she's got work tomorrow #lmao #i disappeared like that bc i'm not trying to feud w a girl over a boy i don't even like #important
    View Full
  • mndvx
    21.10.2021 - 47 minutes ago

    the last titans episode ever!!!

    #unless they manage to change my mind with this but it's very unlikely given all E12 could've done to fix shit and they just... didn't
    View Full
  • snow-globez
    21.10.2021 - 51 minutes ago

    my mother finally is sending me to school offline 🥳

    #All that's going in my mind rn is how am I going to lose 10kgs in a week cuz I lied abt my weight for a sports thing 💀💀 #tw body image #< just in case #vritika.txt #og
    View Full
  • miraculermarinette
    21.10.2021 - 52 minutes ago
    #adrien stan salt #anon hate#adrien agreste#weird people #shut up and mind your own business #bullying a kid will not help you #instead of coming here #maybe just block me and don't interact
    View Full
  • unisexfries
    21.10.2021 - 53 minutes ago

    I wanna tell my family that they should go to therapy rather than treating me like an emotional dumpster

    But then if they don't they'll be worse

    #idk #controversial but I am pretty self sacrificing #so like i don't mind being the emotional punching bag if that means they're okay #sorry to everyone #don't follow my example
    View Full
  • imbigsippy
    21.10.2021 - 56 minutes ago

    .

    #personal#vent #shit theres a lot going thru my mind rn and i cant sleep before this trip #idk how to explain it but uh i feel like a lot of this happy that i have rn is built on straws and its not gonna sustain #i feel so much impending doom that it’s all just overwhelming right now #and also overwhelming is all the people on my mind right now and i cant really say that any of them are that close to me and i wish they wer #thats a constant ea complaint tho #yay my anxiety disorder is going crazy with it !! and the chronic loneliness is doubling too !! #fuck my life
    View Full