#moment Tumblr posts

  • geisofbullshit
    19.05.2021 - 6 minutes ago

    I’m just saying maybe dragons are less scary than global warming.

    #mi spoilers #look he has goals he has objectives #he doesn’t just want to live he wants to thrive #he’s not seeing eye to eye with reality at the moment but I’m sure he’ll work the whole repressed trauma and apocalyptic fire thing out
    View Full
  • skellydun
    19.05.2021 - 8 minutes ago
    #i flip flop between gay and bi because women do be absolutely lovely #so im probs more bi but also i want to date a boy at the moment thats where my mind is going
    View Full
  • ofstrengthisms
    19.05.2021 - 12 minutes ago
    #{ sometimes i make things | my graphics } #{ no one can ever hurt me like i've hurt myself | connor hunter } #// sometimes I have a little moment that he was ALMOST Spider-Man... #we were robbed i say we were robbed.
    View Full
  • arcaneyouth
    19.05.2021 - 12 minutes ago

    this term of school is going to be my villain origin story

    #vent post#negative #everything that can go wrong will go wrong i see #incompetent teachers. way too big of a workload. depression that was already bad from other stuff but everything that's happened in #the last month has made it worse #not enough time not enough energy bad lessons bad teachers bad friends (not referring to anybody that can see this) #art i can't get done anymore daily chores i can't finish anymore #technology isn't working right potentially have to pay more money when so much money was already spent on it #5 doctors appointments in a row not enough sleep my health isn't good enough #can't see my friends can't do anything fun outside the house can't stand staying inside anymore #so many birthdays and family activities and so much judgement if i can't or won't join in #not enough time to devote to interests too scared to get interested in anything anyways since i'll focus too hard on it #all the deadlines and due dates and priorities i can't juggle and no one sees how much it hurts how much i'm Trying #i want to be a supervillain and make it all stop. for me and everyone else that's been suffering. #life keeps going but it's too much i want it to stop for a moment and let me breathe #5/12
    View Full
  • enluv
    19.05.2021 - 14 minutes ago
    #im so glad omg #it was a spur of the moment! #book.return 📚
    View Full
  • mintugiyuu
    19.05.2021 - 19 minutes ago
    #pepper.answers #inbox.games #ln0suke#mutuals #I’m the loudest in my group of irl’s #my laugh hurts ears I swear /hj /lh #are you a secret irl?? this is scarily accurate haha /j #when I was in school there wasn’t a moment I didn’t have headphones in unless I was surrounded by friends #then the teachers had to tell me to lower my voice haha
    View Full
  • bigwizardenergyy
    19.05.2021 - 19 minutes ago

    o no yall im in the big L it’s a done deal

    #not gonna think abt this winter when they will leave I will not think about it #only moment that matters is right now #right now right now right now
    View Full
  • im-the-star-and-i-cant-die
    19.05.2021 - 19 minutes ago

    sorry to copy like an entire page here but i am actually not sorry at all

    #willie kann lesen #blank rune 8 #the blank rune #ash character moment extraordinaire #i am so incredibly proud of them right now you have no idea #why am i so sure theyre gonna pay for this ....
    View Full
  • vermiculo-caelum
    19.05.2021 - 21 minutes ago

    @secondborn-cambion

    The tapping of a cane would soon echo throughout the night. The streets were empty. As they usually were at this hour. V found this time to be rather peaceful. He wasn't particularly busy tonight and stepped outside for a walk. It was by pure chance he decided to go in the direction of the shop. V almost passed the figure by, only to be hit with a strong scent of blood. Familiar blood at that...

    "Dante?" He breathed out. His ember gaze now flooding with great worry over the other's state. The concern only increased when the night air remained still. No one else showing up...

    "Hang on. I'll..." He knelt by the wounded hunter. Oh. That looked bad... "I will get you inside."

    Now saying that and doing that were two different things. V knew he wasn't the strongest but damn it he wasn't going to just leave Dante like this. The poet did his best to lift the other onto his back. Shit. V's legs were definitely getting a workout. He prayed for the strength to get Dante inside. Not keen on stopping until they both were.

    "Just... A little more. We'll be there... Soon."

    #eyes of ember #V #hope it's okay to continue this ^^ I really like it #continued meme #a moment of weakness meme #plus it's interesting to get V to try and use his body for a change #fun fun~
    View Full
  • islebeescene
    19.05.2021 - 24 minutes ago

    ooooh athena you want to give me your legendary boon soo bad

    ooh you know it’s the last one on the prophecy

    ooooh you’re not gonna give me riposte as my second to last chance

    #i wish to collect #i’m... having a moment #i’ve been trying all day #not mcyt
    View Full
  • hivemindcoroika
    19.05.2021 - 26 minutes ago
    #vintage coroika moment #ask
    View Full
  • eddiediazbeloved
    19.05.2021 - 29 minutes ago

    honestly??????? i’m still in shock...i can’t believe that really happened i can’t believe they really shot eddie and sprayed buck with his blood and then they just....stood there....staring at each other.......and even when eddie fell and buck got pushed to the ground and chaos literally erupted around them they still just.......stared at each other.........

    #what did they say to each other in that moment what did they say #i can’t believe #911 spoilers#al talks
    View Full
  • sinekala
    19.05.2021 - 37 minutes ago
    #aishwarya rai #Aishwarya Rai Bachchan #bollywood#indian cinema #moment of sexuality
    View Full
  • chrisbangs
    19.05.2021 - 38 minutes ago

    🥲 someone help !

    #can anyone think of a specific moment where minho compliment / spoke well of jeongin 😭 #like i cannot remember . #i know he has this is not me saying he doesn't this is me saying i don't have a brain #help😭😭😭 #🥲 plz i'm begging
    View Full
  • starkentrprises
    19.05.2021 - 40 minutes ago
    #asks. chain #i don’t know if the prompt meant in general or at the moment #but today was a pretty good day :) #i hope everyone else is doing well too!
    View Full
  • lagamorphic
    19.05.2021 - 41 minutes ago

    mutuals i need you to give me robot/android media and dont say dbh or tmvtm

    #lagamorph.txt #having an androidkin moment and pinterest isnt satiating my hunger
    View Full
  • xxsacrificiumxx
    19.05.2021 - 41 minutes ago

    Sometimes I get this crackhead idea of rosie explaining the story of where each of her kids came from. Like this girl probably has the most emotional roller coaster story for a life that you jist don't know whats gonna happen next . Like

    Malakaid, the first:

    " So while I didn't actually birth him. Funny story with that. I was suppose to have a son previously but I had a bad car accident, had a still born, and honestly kinda lost my mind for a while dealing with it. If you couldn't already tell about me, I deal with grief violently. So like I get put on temporary suspension cuz I accidentally had like a police brutality case against me. im losing my mind in my house, then my partner calls me up on this lead on a lab bust i told him to investigate . Me, desperately trying to alleviate the nothingness, go to the spot because I know the scientist and hate him so I'm gonna ruin his shit again. And you know what I find? A wholeass baby boy and the corpse of a dead lady that looks like her stomach got eaten out.

    Ya know what my first instinct is? I have baby fever and an empty nursery, I'm gonna take this baby and no one is gonna stop me. Why? Because its not like the government is gonna take care of him. Hes much safer with me and Rocky , and I'm a grieving mother. You dint say no to a grieving mother. Poor rocky thought I stole the baby but im good at persuasion and he lets me keep him! I liked the name malakaid and it stuck. Sure, he doesn't cry , grows really fast, and stares ominously at everything, but isn't that like the perfect baby? I was in love the moment I held him. My baby fever was finally sated."

    Mia, the second:

    " Oh, ahaha, now that was is like super funny. It goes hand in hand with the whole mess with malakaid. So, remember that scientist i said i was gonna fuck his shit up in his lab? Yeah, well turns out he made malakaid. And he's pretty pissed i robbed his creation again. No, I will not elaborate on that. So, anyways, he was making this kind of zombie virus and decided as vengeance hes gonna stick me with the prototype as incentive to give him back my son. It backfired on him because at first it worked great on me.

    I suddenly got stronger, faster, my teeth and nails were like reinforced metal. All was fine and dandy, until I started had this ungodly craving for meat and started throwing up blood all over the place. I hate hospitals but uh, nobody knows whats wrong with me and I'm a danger to society with this unknown uncontrolled illness.

    How does this have anything to do with Mia? Well, you learn a lot of funny things while you're in a hospital with sickness. Running a whole lot of test to know whats going on. Turns out one of the initial side effects of whats in my system made me reeeeally frisky.. who would've thought this broken body of mine could actually hold something in it? But im dying, there's no point in thinking about that. The thing is gonna die with me too , and Rocky didn't want any kids in the first place. Malakaid was enough. So I dont say anything. It'll be easier on Rocky that way.

    As I'm getting worse, treatment only minimally holding back whatever this bug is, my mind is going to. That scientist Toruga is promising he has the solution if only I give up my son, but ya know what I got to say? Eat shit and die. Over my dead body, literally. So I accept that I'm gonna die.. you know who doesn't wanna die? Turns out, angels are immune to the illness, so by extension so was the baby. Im dying slowly, but the bun in the oven is going just fine.. needless to say, Rocky isn't happy that I kept this from him. I'm gonna die and hes gonna be stuck with two kids.. not exactly proud with my reaction. Ya know, talk about dramatic throwing myself off a roof right? Luckily rocky is always there to catch me. Talk some sense into me. Make peace with what might be the end.

    Its kind of scary, you know? I've died before, but its like this time there wasn't gonna be anyone to bring me back to stop me.. then boom, we have the answer. Become an angel, cure the illness, and I live. With a lot of physical therapy and a wheel chair, eventually Mia is born. And I never thought I could love her as much as I did when I looked at her round potato face. I masterfully evade death yet again , and I got my hand full with two"

    Thursday:

    " Hes.. complicated. All this death, it feels like one thing goes wrong after the other. I've lost my rocky, in struggling with my team, and my two each need special attention. I've got so many people gunning for my head, I've got a reputation to withhold as the unbreakable.. but some people are clever enough to find the loophole. It felt like I was human again, being weak and vulnerable. And all the new scars I get from being overdosed a couple of times. Not a great time at all. I make it out but at what cost? A lot of controversy i couldn't deal with. Lot of secrets. But in the end I have this ball of dough, and it takes me a while to warm up to him. Who would've thought he would be the sweetest of my bunch, after everything he came from? Life works in funny ways. You never know what you'll be handed. "

    #:ooc: #from this moment forward i shall ramble about out of context content of my own ocs #and no one shall stop me #my dash is quiet rip if u have to see this #tw: pregnancy#tw: suicide #really just mentions it vaguely but to be safe
    View Full
  • objects-n-sprite
    19.05.2021 - 42 minutes ago

    *pokes my brain with a stick* cmon, do something.

    #trying to get motivation to draw rn #grrrr brain shut up ignore the trauma for a moment i have things to do
    View Full
  • kakashibestie
    19.05.2021 - 42 minutes ago
    #bisexualised#answered #also can i take this moment to say every time i see your url im like god. so true
    View Full