#p Tumblr posts

  • hhjs
    18.06.2021 - 6 minutes ago

    .

    #fuck i love yall so much ....my angels #you dont even know #p
    View Full
  • catboymuqing
    18.06.2021 - 7 minutes ago

    i’m normal i’m normal i’m normal i’m normal i’m normal i’m normal i’m normal i’m normal i’m normal i’m normal i’m normal i’m normal i’m normal i’m normal

    View Full
  • acelebrityfameconfession
    18.06.2021 - 10 minutes ago
    Leigh Anne is always a vision of beauty!     

    @xleighannepx

    #acfconfession #leigh anne p #leigh anne p confession #confession 2266
    View Full
  • catboymuqing
    18.06.2021 - 12 minutes ago

    took a couple 30sec exposures of the sky but the clouds were moving too fast hfjshfjs

    View Full
  • chromita
    18.06.2021 - 15 minutes ago

    Love this photo of me

    View Full
  • tierd
    18.06.2021 - 17 minutes ago

    absksgskhsdkdgsk mutals my beloved

    View Full
  • mikaelgranlund
    18.06.2021 - 20 minutes ago

    Would anyone like to discuss my timbrady & mattdrai harry potter au w me? Preferably in DMs

    View Full
  • putmeout2
    18.06.2021 - 23 minutes ago

    just know if you ever see anything i tag with nsfw and you have it blacklisted its always a joke post

    #this is a p**** free blog #sorry to let down all the p*rn bots but we are not the same
    View Full
  • hcneyboy
    18.06.2021 - 25 minutes ago

    pink hair j.in pink hai r pink hair

    #PINK??????? #i was thinking abt dying my hair again and i think this was the sign i was waiting for #P I N K #ooc. #im okay
    View Full
  • aoyukai
    18.06.2021 - 26 minutes ago

    one more week and i'll be free from hell (microbio) <3

    #r.talks #i've been so absent #well not really i've been on my soft blog + bllk blog #doing nothing #something about just having 0 followers is so nice #the thought of having to act nice in front of people is so tiring #i just wanna write p*rn and cry over 2d boys :/ i dont wanna tip toe on my blog #or walk on eggshells or whatever #anyways im just glad im not … burnt out from writing. maybe this is a sign to take a hq smut writing hiatus #writing smut for bllk has been going ok and i don't feel :/ eh and writing tw sfw stuff has been fun too #ok 3 week hiatus so i can play genshin and write other things #take a break from this fandom #read more #yada yada yada #idk why im talking to much i just need to sleep LMFJDJDHDJSHDJS J HAVE AN EXAM TMR I WANNA TW DIE #night friends <3
    View Full
  • radishkiss
    18.06.2021 - 26 minutes ago
    #p #oh and ive been listening to some of sour. sorry for being on tik tok
    View Full
  • philosophical-philanthropist
    18.06.2021 - 26 minutes ago

    I’m on this app but tumblr is actually a karahiiyo illahay haa iga kaxayo

    View Full
  • coldmorte
    18.06.2021 - 27 minutes ago
    #YES #don't have to ask me that one ;) #daddy #dutch van der linde #rdr2 #red dead redemption 2 #photo mode#not mine#simpingpapaya#shady belle#ask #daddy van der linde #my weakness is wanted to sit on his lap... maybe more #idk ;P #okay jk definitely more buuuut im supposed to be sleeping rn - IM TRYING NOT TO GET ALL WORKED UP BUT DAMNNNN #Writing#(sort of)#prompt #do with it whatever you want (@ anybody who sees this)
    View Full
  • kangminahs
    18.06.2021 - 30 minutes ago
    View Full
  • corysmiles
    18.06.2021 - 32 minutes ago
    #i love you wend /p #wendy my beloved #coryspeaks #wend my sibling #💙💙🪙💙🪙🪙💙💙💙 #love and coins for you #:] #!!you are pog!!
    View Full
  • summoning-potema
    18.06.2021 - 33 minutes ago

    I've spent. 2. DAYS. Figuring out how to get the mesh eyeball thingy I rb'ed the other day to work as a sclera overlay and

    IT LIVES!!!! LOOK AT THE EYE ANIMATIONS!!!!

    i'm excited so i wrote too much i'll put it under a cut for u

    If it looks like shane was crying he's constantly depressed in my game now so he finally looks accurate lmaooooo sorry my dear boi. the red overlay on his eyes is not from me, is kinda breaking the effect of what i did but oh well.

    I converted my nondefault eyes to have no shadow but keep the sclera so they'd still work like.. normal human eyes... and have capilaries as the eye is overextended (??) to the side. then i tweaked that meshed eyeball shadow overlay to include the sclera instead, so it goes on top to shade the eye. unfortunately though the texture of the eye itself ended up kinda cockeyed and everyone has that spaced out Lisa simpson face right now when i don't have the glossiest eye shiny enabled. So... need to redo that 😭 it just takes so looooong

    Most of my fiddling was trying to figure out how to automate the conversion process from painted on shadow eyeball -> non shadowed blank iris, and I could do it with a photoshop action but those are so tricky to use if you're not used to them, which i am not. But i finally got one of my like 15 attempts to make a damn eyeball from a base, shadowed eyeball texture. They look pretty good!!! but yeah a little off center right now. I bet i can tweak my existing action a bit without starting from square 1 (my famous last words 🙄). Still much easier and more consistent than manually doing that for my eye set with like 60+ swatches, but very annoying and still pretty tedious.

    For comparison this is what the anims normally look like with the eyes that i usually use:

    It's subtle but you can see how Addie's eyes get black around the inner corner, so it looks weird as hell when you're not blind to it because you're used to it. Now they're still shaded but the shading stays around the eyeball, doesn't move with the iris. ANIM FRIENDLY REALISTIC EYEBALLS HELL YEAH. Bonus from this lil project is that the eye shinies don't move with the eye, either. It looks so nice!!! ahhh i have to make more options for eye shine and the darkness of the eye. For adults this is a little too dark but workable, but i think for kids this would look a little scary. Jas was asleep and i didn't wake her up to test (lol. what a weird sentance. I didn't wake up my pixel sim child)

    I hATE modding in the sims 4 so prob not going to do much more than that and replace my defaults, but this is such a gamechanger to me lmao i'm PUMPED. If i can work up the nerve.... what i REALLY want to do is put a specular map on these, so they'd actually react to lighting and not just be painted on catchlights, but that is a step too far into the "i have no idea what i'm doing" territory. One day....

    anyway bonus dumb screenshot bcuz i can

    rando gutterpunk i made a few weeks ago. i love them 🥺

    #sims crap #i have to donate platelets in.... 7 hours. and i'm running on 4 hours of sleep from yesterday #cuz i had to stay up for a prod test for work #but i have so much fun doing this type of stuff i just.. trash my sleep schedule #figuring out how to tweak games to be juuuust slightly more to my taste is my MO ;P too lazy to do anything big #for sv i did the same type of thing... like i made 6 different colors of realistic blue chickens for addie's farm LOL #the bright blue chicks were annoying me!!!! there are real blue chickens why do they have to be windows blue #anyway sleep now LOL #bai
    View Full