#rambles Tumblr posts

  • trailshome
    19.06.2021 - 2 minutes ago
    #asks#answered #clam rambles but *eyes emoji* #jkjk#<3 #smooches anon!!
    View Full
  • lebrookestore
    19.06.2021 - 2 minutes ago

    -

    #suddenly it feels really lonely here #;-;#brooke rambles
    View Full
  • toreadtowrite
    19.06.2021 - 3 minutes ago

    So I forgot what Peter Parker's superhero name was for a second and you know what my brain said?

    web-slinging yo-yo man

    #hma writes#random ramblings #ranblings? #spiderman#soz spidey #i think i just need more sleep
    View Full
  • trans-bo-sinclair
    19.06.2021 - 3 minutes ago

    damn i thought the porn guys were exaggerating 

    clothes pins hurt like a bitch!!

    #uh oh toby's oversharing on tumblr again #rambles
    View Full
  • wacatoshi
    19.06.2021 - 3 minutes ago

    I CANT

    View Full
  • faedelune
    19.06.2021 - 4 minutes ago

    Good morning (and if you’re not in my time zone, good whatever it is for you and I hope it’s a lovely one so far).

    Personal stuff and update on my grandfather below the cut.

    I did my chemo early as hell last night because I honestly just wanted to be able to wake up early and run to Emmeranne lol..I was told yesterday evening that D-Paw (my grandfather) is too far gone for visitors, and my father-in-law and my husband will be going to his home today to handle some affairs and arrangements. 😞 My husband just left a few moments ago. It isn’t even 5:30 in the morn here yet as I type this.

    I’m a serious introvert with crazy high anxiety, although it’s only really gotten bad here in the past few years. But it means I cancel plans with friends alllll the time, stay in my house almost always unless it’s a canoeing or hiking or camping thing because who could ever say no to things like that, and I avoid phone calls like the plague. My biggest support systems are through the internet. But I have lately stayed away from the people I have grown closest to, most of them are fellow jewelry designers who are still working and creating every day and it makes me feel…idk it’s just hard because I can’t focus on creating or working right now. I don’t feel so…in the loop? So Sims and Simblr is what I’ve been turning to like a feen. Creating a peaceful reality, a beautiful world without all the yuck I have to go through…and having some sort of control over things too I guess, lol. I’m rambling…

    I’m just sad. Today will be long and a little bit challenging.

    I don’t really have anything else to actually say. Thanks for being here. Thanks for reading my jumbled thoughts. All of my love. 💚

    #rl stuff#spilled journal #updates and rambling
    View Full
  • karljacobstwt
    19.06.2021 - 4 minutes ago

    I wanna know what the ven diagram was about that quackity posted on his instagram story >:(

    here’s the cropped thing he posted:

    View Full
  • corvidcasting
    19.06.2021 - 5 minutes ago

    5:30 AM wide awake time to draw

    #ive been up since 3 #i went to bed at 1 #what have i been doing for 2 hours? #grinding for diamond rank on licorice cookie & almond cookie's trials #could i have found better use of that time? absolutely #do i regret it? no #rambling
    View Full
  • austic-ace-bee
    19.06.2021 - 5 minutes ago

    to the girl who saw me making funny faces at a random baby and laughed at me,,,,,,,                                         i love you pls marry me 

    #zeph rambles #gay gay homosexual gay
    View Full
  • ayylovley
    19.06.2021 - 6 minutes ago

    Why tf is Richard Ramirez showing up on my fucking Pinterest???

    ~Maya💜

    #no thanks! #ramblings #if u stan him fuck off
    View Full
  • avecitos
    19.06.2021 - 6 minutes ago

    Y’all see that? They got Star Trek in the talent for the EQ Audio Movie. This is honestly an all star main cast

    #eq ramblings #we even got DBZ up in there like damn I knew it would happen #picknose being voiced by The Doctor from Voyager
    View Full
  • wuekka
    19.06.2021 - 7 minutes ago

    Little thing I like about Amphibia that writers don't forgot certain things don't exist in Amphibia, like Ann makes a reference to Vegas and Hop pop's clearly just humouring her like "yes sure Ann, just like that."

    View Full
  • austic-ace-bee
    19.06.2021 - 9 minutes ago

    I am a cat. I sit in the sun and hiss at people. i knock your shit to the floor. i scream and cry until you feed me. i sit on you and scratch you and breathe my stinky breath in your face. i am a cat and you are a slave to my wiles <3 

    #zeph rambles#is cat #cats are autistic apparently
    View Full
  • fighterkimburgess
    19.06.2021 - 9 minutes ago

    When you sit down to write being like “I know this isn’t gonna happen but I’ll try anyway” and then YOU ACTUALLY WRITE THE THING AND ITS REALLY FUCKING GOOD???

    So yeah the chapter I was fighting with forever? It’s DONE. And I’m like 1k into the next one and I not only know where I’m going but I know exactly how it’s gonna end and it’s gonna be great.

    #cíara rambles #no seriously I’ve been fighting this chapter for three days #normally I get a first draft done in a day
    View Full
  • kkomeann
    19.06.2021 - 11 minutes ago

    ghh.. find it funny i constantly switch between being fine and incredibly unstable. i play candy crush saga then decide i am the worst person alive

    #tobias rambles daily
    View Full
  • diana-westmoon
    19.06.2021 - 11 minutes ago

    Happy Juneteenth! ❤️

    View Full
  • nuclearnemesis
    19.06.2021 - 12 minutes ago

    the mere thought that TAS has any like. Consistent viewers, is wild to me

    #the anything sessions #246's ramblings
    View Full
  • spongyboi
    19.06.2021 - 13 minutes ago

    was just assigned dino status

    i am now ascending

    #rambles #fucking d i n o s a u r babeeeeeeeey #yall wish you were assigned dino
    View Full
  • skullszeyes
    19.06.2021 - 13 minutes ago

    I once read this book, and it talked about this song that I really liked, and it ruined the song cause it was talking about this one scene in a s/xual manner, and now i'm like...i'm just trying to be fucking upbeat for once, don't ruin this!

    #personal#skullsz rambling #song: come on eileen #books can sometimes ruin happy summer moments :/ smh #text#words #i still listen to the song though...it just...i think of that one fucking scene in that book and now im disturbed :/
    View Full
  • softlybeloved
    19.06.2021 - 13 minutes ago

    oop alter ego has made me become attached to es. they’re going on the list.

    View Full