#rea rambles Tumblr posts

  • oloreaa
    14.06.2021 - 14 hours ago

    after 50 years on ao3 I only now have found out you can actually use the bookmarks as. Y'know. Bookmarks. To save fics.

    #sometimes i wonder #am i stupid or am i just acting like it #I HAD NEVER USED IT BEFORE #im a sham #im incapable of the easiest things #*slaps brain* this bad boy can fit so much cluelessness in it #idk if i should laugh or cry agahsjdhds #anyways pls know this brain is empty and you should never trust me with any task. ever #rea rambles #tadpoles and tags
    View Full
  • oloreaa
    13.06.2021 - 1 day ago
    #IM SORRY I KEEP GETTING OFF TRACK #anyways anon i hope this helps a bit and please know that im not trying to be mean or rude or anything #im mostly thinking out loud and this is me aggressively cheering you on okay shdjdkfkfkdss #asks#anon#rea rambles
    View Full
  • oloreaa
    13.06.2021 - 1 day ago
    #asks#anon #rea fucking RAMBLES again oh my god im so sorry this got so long #rea rambles
    View Full
  • oloreaa
    13.06.2021 - 1 day ago
    #sorry if i went off topic again #ive always been bad at essay writing agsjdjdf bc this always happens #but yeah anon i agree with you and i apologise for getting off track and complaining again #asks#anon#rea rambles
    View Full
  • reas-of-sunshine
    13.06.2021 - 1 day ago

    Can someone check up on Billie Eilish because I know she wasn't sixteen dating a twenty two year old, released a heartbreaking song about the mistreatment she dealt with because of him, and now is nineteen dating a thirty year old with racist/homophobic behavior. ☠️

    #everyday im so glad i didnt become a child star fuck #billie eilish #anyone come at me w she's an adult ... BARELY #what interest does he have in her #rea's rambling#rea's ramblings#tw: grooming
    View Full
  • oloreaa
    13.06.2021 - 1 day ago

    Important reminder for everyone:

    You don't have to write something you're uncomfortable with in order to get interaction. Write what you write because you WANT to.

    #example: writing smut because it gets higher interaction despite not being comfortable with it #this is not me being against or disliking nsft material but you need to keep yourself safe especially when youre not totally on board #dont force yourself #and don't feel bad to delete/private past stuff you don't like anymore #rea rambles
    View Full
  • oloreaa
    12.06.2021 - 2 days ago

    I've discovered a new thing called putting things back where they belong right after you use them.

    It's revolutionary.

    #i. woah #my room will appreciate this #everyone will appreciate this #me the most #woahhhhh its like. im a new person #i dont even know myself anymore #woah #tadpoles and tags #rea rambles
    View Full
  • oloreaa
    12.06.2021 - 2 days ago

    I'm very sorry if this offends anyone but I was just hit with the realisation that people actually actively have a crush on Kyle Ron.

    Are you guys... y'know... okay?

    #honestly what the fuck #you??? like him??? #i realise me saying things like this doesnt matter considering i have rancid taste myself (see toro calican) but. what the fuck guys #what the actual fuck #whiny space nazi?? thats the one you stan??? #also dont come at me with kylo ren vs. ben solo bc newsflash babes he's not gollum there are no two personalities in one #on further consideration.... he does.... remind me of gollum #n e ways idk why but the realisation just hit me in the face and i wanna s c r e a m #rea rambles #tadpoles and tags #im not gonna bother tagging his true name n shit i Know i wont ever post about him #star wars#text
    View Full
  • oloreaa
    11.06.2021 - 3 days ago

    Ngl I wonder how many of the folks over on ao3 from reading Ven land here and go "what the fuck is she on" first

    #like. i see some familiar faces in the comment section #but i wonder how many people just think of me as the one with the 'haiiiii' notes and how many know what absolute clusterfuck happens here #or am i just perceiving myself too intensely #like that one picture with 'i am the centre of the solar system' #i think of myself as a main character whereas im just girl 8 on a crowded street #rea rambles #tadpoles and tags
    View Full
  • oloreaa
    11.06.2021 - 3 days ago

    God I cant wait until new star wars shows come out and I can like someone horrible again while my friends go like "rea why" at me

    #am i doing this on purpose to torture you or do i actually like them? a biography #rea rambles
    View Full
  • oloreaa
    11.06.2021 - 3 days ago

    Let's start some cursed discourse:

    What do you all think about ✨Mayfeld✨

    #idk guys he is just πŸ₯΄β€πŸ‘…πŸ’•βœ¨πŸ‘πŸ‘„πŸ‘ #isnt he? #πŸ‘‰πŸ»πŸ‘ˆπŸ»πŸ˜³πŸ₯΄β€#rea rambles
    View Full
  • oloreaa
    11.06.2021 - 3 days ago

    love it when more popular blogs than mine follow me and unfollow in the next second. gotta keep yourself humble

    #pls know i find this absolutely hilarious #it was just like *follow* *sees me incoherently rambling* *unfollow* #amazing #best thing that happened yesterday #pls know if you unfollow no bad feelings or whatever bc i know this blog can be A Lot agahdhdd i know my own brand #love you babes love you very very much #rea rambles #tadpoles and tags
    View Full
  • oloreaa
    10.06.2021 - 4 days ago

    If I would see a Mandalorian ankle I would probably ✨faint✨

    #same level as the Wrist Flash from Ep1 #like bro. im gonna swoon #the mandalorian#star wars#text#rea rambles
    View Full
  • oloreaa
    09.06.2021 - 5 days ago

    Me, standing in the bathroom, hair in a ponytail with a large scrunchie, red lipstick and eyeliner, wearing a short skirt: fuck me gently with a chainsaw, do I look like Mother Theresa??πŸ™„πŸ™„

    #idk i look a lot like a high school bully from teen movies rn and im digging the look #rea rambles
    View Full
  • oloreaa
    09.06.2021 - 5 days ago

    Ven spoilers for next chapter without context

    Elana, Din, and Bean:

    #pls im cackling #vencuyanir#rea rambles
    View Full
  • oloreaa
    09.06.2021 - 5 days ago

    Hit me with some unpopular/controversial opinions and/or assumptions

    #lets get some noise in here #keep it light hearted and fandom related pls #or send mean ones ill react to them with froggos #shdhhff#rea rambles
    View Full
  • oloreaa
    09.06.2021 - 5 days ago

    When you actually don't want short hair but whenever you see someone with short hair you're struck dumb by how pretty they are

    #am i just bi and stupid or is my brain trying to tell me something #do i want to be them or do i want to be with them #the ongoing crisis #like Huh they look cute af #i wanna look cute af as well #but i wanna keep my hair #if i would cut it that short id look like an escaped sheep so no thanks im keeping the length #im a luscious mermaid and i wanna be able to swish my hair along my back its soothing #i realise im rambling in the tags once more like a maniac but then again youre probably used to that already #brainrot dot com #rea rambles
    View Full
  • oloreaa
    08.06.2021 - 6 days ago

    When bestie @a-aristippus calls you out for thirsting over miss lorde's new album cover:

    #IM RUNNING AWAY #i cannot be perceived like this #my dignity#my HONOUR #farewell m'loves about to embark on a journey to reclaim my honour #pls ahshdjd i cant rn #rea rambles#friends
    View Full
  • oloreaa
    07.06.2021 - 1 week ago

    Actually, I enjoy fading into obscurity

    #like. no one bothers me. no one yells at me bc of xyz. no one comes and shares screenshots of what happened where and what was said about me #its actually super neat and i love it #i do miss an active ask box and reblogs n that but all in all? nothing better than knowing that what you do is meaningless (in the good way) #it almost feels like when i had 50 followers back then and its actually amazing #im just posting about my own stuff and im happy in the knowledge that everyone is either here to vibe with me #or im unimportant enough no one bothers me #i sound like a granny looking back on my life lmao #anyways im v chill my the state of my blog rn even if way too many of you are here looking at my clownery #a huge smooch to all of you who stayed and all of you struggling right now #kisses babes a lot of kisses #rea rambles #tags are thee place to be
    View Full
  • oloreaa
    07.06.2021 - 1 week ago

    Warm Hands

    gif: @/stepinsideluv

    Readying herself for another cold night as she started to descend the stairs, she almost missed his words.
    "I'm Din."
    She turned around, surprised. He stood half a step out of his door, eyes fixed right on her.
    "My name is Din," he repeated, more firmly this time, a slightly unsure look on his face.
    "Call me Elana," she said. And with a smile, she was gone.

    (A little preview from a La Bohème AU I'm working on)

    #gah im so excited #πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°#vencuyanir #me making an au out of my own fic? more likely than you think #i just need to get this out of my system dont worry ill try to get the next chapter edited asap #rea rambles #la boheme au
    View Full