#send help Tumblr posts

  • i’m so tired i was just about to drink from my lit candle instead of my water bottle

    View Full
  • Ok all today I was exhausted and onLY NOW AT FUKIN 11:38 AT NIGHT MY BODY DECIDES I WANNA TALK TO PEOPLE AND DANCE AND SHIT AND IM LIKE NO PLEASE I NEED TO SLEEP

    PLEASE IM BEGGING FOR A SCRAP OF SOMETHING WITH A SEMBLANCE OF A SLEEP SCHEDULE

    image
    #what the hell is a sleep schedule #adhd#gen z#mood #please i have a family #i have school tomorrow #i am nocturnal #why body#Shinsou #he’s just in the reaction picture #what is sleep #send help
    View Full
  • Boruto: Episode 166

    #don't think I forgot my boy #boruto #my sunshine prince #I'm sorry you literally got flicked and stomped on #and laughed at #sorry not sorry but this episode man #the spam is real #Boruto: Naruto Next Generations #Boruto Uzumaki#Uzumaki Boruto#deepa #saying he got flicked and stomped on reminded me of a bug #which would have been a rich dialogue ground #but like isn't that too overplayed #deepa's meat talk was probably better than comparing my boy to a bug #cause that's just rude okay #I feel rude just for thinking it #lol#send help#my edit
    View Full
  • It’s no secret I think really negative thoughts about myself. I really never feel like i’m a good person. I always feel like i’m not enough for everyone around me. No one ever wants me. There’s always something wrong with me and they point it out in the most drastic ways.

    I don’t get it because people also vent to me often and dump whatever they’re feeling on me but people say i’m mean and that i’m a bad person and even though they say it as a joke i take it as truth bc it confirms the negative things i already think about myself. I don’t like dumping what i feel on people i really have trouble talking about what i’m feeling. No one has ever made me comfortable enough or given me the space to even express myself.

    Whenever i do start talking i feel like i’m talking to a brick wall. They make me feel like i’m crazy/weird or that they’re not even listening to me. It’s always weak responses like “oh yeah.” or i’m met by complete silence whenever i talk about myself. But whenever the conversation is based heavily on them they’re all ears for what i have to say then after i say it they turn around and call me names.

    I’m not mean. I’m not heartless. I’m just a learning human being and i’m figuring shit out. Maybe i’m not there for people like i think i am and that’s why they say that about me? I honestly don’t know at this point bc my vision of myself is extremely warped but the people around me are constantly confirming the negative things i already think of myself. I don’t know what to do. I just don’t want to talk to anyone anymore bc i just feel like my personality needs heavy fixing i feel like i’m a problem. the thought of killing myself never bothered me before but recently I just keep feeling like it would be better off if i wasn’t here.

    i would never actually kill myself im too scared but it’s alarming to me that these thoughts are surfacing more and more recently.

    it’s makes me feel like a shitty friend/person when i’ve listened to my friend complain about a boy drama and have supported them through tricky situations literally on the phone with them as they cried and whatever else and they tell me they think of me as a bad guy. like what am i suppose to think about myself? I know i’m not supposed to depend on the opinions of other but how do people get confirmation about things like that except from outside sources?

    idk i’ll write another story about my thoughts another day. this is already too long

    #another sad post #send help#feeling suicidal
    View Full
  • #send help #she speaks! #fiends!
    View Full
  • I have several questions about my life. Every single one of them is “why”

    #why am i like this #why are you like this #why do i do this to myself #why #tell me why #why not#send help#someone help#help
    View Full
  • I’ve been in such a writing slump it’s ridiculous!

    Please send ideas to help get me out of this so I can start writing again!!!!!!

    View Full
  • “Lets give Kris more than one outfit to wear when she performs in NSR,” I said. “It’ll be great!” I said.

    YEAH WELL GUESS WHO’S ALREADY REGRETTING IT


    image

    I’m literally so close to just yeeting myself and my sketchbook into a river why did i do this to myself???

    image
    View Full
  • i’m officially spiraling

    #send help #and more vodka
    View Full
  • I was viciously attacked today. The culprits were gravity, my shower, and my own equilibrium. Please send help

    View Full
  • writing all these fics and realizing that even after two months of absence i still have writer’s block 💃

    #billys shit talk #send help#pls#i beg
    View Full
  • Writing is doing nothing all day then staying up till 3:30 AM changing the ENTIRE PLOT of your current WIP in your head

    #writing #i need sleep #but my wip is so tempting #a writer's life #the strugge is real #send help #why do i get good ideas only at night #someone please stop my mind
    View Full
  • ive reached the point where i have so many extremely pressing things to do that i have the capacity to do none of them

    View Full
  • is it rlly worth it to finish watching the last 16 episodes of hunter x hunter? this is a serious question I have no motivation to watch it 😔

    View Full
  • i’m not gonna say that requests are open cause i got commitment issues lmao but are there any tropes/ideas you would like to see me write maybe or something that would suit me??? i’m stumped trying to look up new aus

    View Full
  • I am so fucking tired of existing. I cant cope with anything and I live in a constant state of anxiety and sadness.

    #poem#idk#words #kms kms kms #fucking kms#im sorry#im kms #i want to disappear #depression#anxiety#helpless #help my poor soul #send help
    View Full
  • I’m trying to start a digital art magazine at my school but i have a budget of $0 and don’t know what is needed does anyone have experience/ advice they’d like to share?

    #art#art magazine#send help #im way out of my depth
    View Full
  • creating a post with my tags from this post because i genuinely don’t know (you can ignore the first two tags lol)

    image

    does it matter?

    i’ve literally been here for 2 months and i still don’t know what i’m doing

    and like how do you classify your work— i feel like the majority of stuff i write doesn’t really have anything to do with canon, but it doesn’t feel strongly different enough to be an AU 🤔 so would it just be like a canon-divergent? or would it be something else that idk about? also does bucky having the arm or not change what it would be bc he does have it in canon

    i literally just got so lost after looking at that post omg— i don’t even know how i’m characterizing steve and bucky— what do they look like? idk, i couldn’t tell you

    #send help #you are all more well-versed in this area than i #this is impossible #am i just dumb
    View Full
  • ADHD Person Seeking Advice

    ** Particularly from fellow college students/academic peeps **

    How do you guys read through long pdfs while still grasping the information but also being fast?

    I am in an honors program and the reading amount is insane!!!! I want to get through all my material in a timely fashion and I’m literally biting through my nails trying not lose track.

    For me, tangible books are much better. But online pdfs, especially ones that are just scanned pages are literally my nightmare!!!

    View Full
  • image

    Ok…. who’s going to do it??? Please do it fast.

    #punch me in the face #i have a crush #i dont wanna #my crush#send help#punch me#feelings#do itttt#please#thank you
    View Full