#so Tumblr posts

  • ykz-ishi
    21.09.2021 - 1 minute ago

    Hey y'all hear sum from EN server

    #i am sad #A3 gave me so much joy and something to look up to
    View Full
  • deitydead
    21.09.2021 - 1 minute ago

    so sorry to my sweet followers who now have to deal with me constantly rbing deltarune ch2 stuff

    #Lol #i’m not sorry it’s so good and i love it actually
    View Full
  • foalfangs
    21.09.2021 - 2 minutes ago

    just finished watching a playthrough of deltarune chapt 2 and holy fuckin shit /pos

    #deltarune #just the pacifist run too #so i still got a lotta shit a heada me #successfully reawakened my ut hyperfixation again
    View Full
  • agapemoon
    21.09.2021 - 2 minutes ago

    .

    #you all im literally so bored r #now that classes started i have no time for my hobbies(? #like i can barely watch one episode of smth in netflix #and i just log in here #bc my breaks are not enough to actually DO smth you know
    View Full
  • sketchytrap
    21.09.2021 - 3 minutes ago

    the other night i was told i was way or of someone's league and it's so weird because i feel exactly the opposite way around about just anyone

    #it's funny because i get so excited so quick and then i feel like shit forever #i could at least shoot my shot more often or get over it faster but i just feel so inadequate #bleh #I'll have to go to therapy at one point out another huh
    View Full
  • sapphic-tuesday
    21.09.2021 - 3 minutes ago

    I have apparently missed two weeks of one class but I genuinely can’t be sure because there are never any assignments due and I don’t get any announcements

    #personal #bro what if he kicked me out of the class bc I missed two weeks #that’d be fucked up #guess I’ll find out tomorrow #my sense of time is so fucked and I have so much going on 24/7 inside my head I seriously Don’t Know #if I’ve missed two weeks of class or not. must have????????? #god. The struggles of a 9:15 class I guess
    View Full
  • fleimkepagriffin
    21.09.2021 - 4 minutes ago

    sometimes I just wish it was as easy as going to sleep

    #im just so tired
    View Full
  • cavanaugh
    21.09.2021 - 4 minutes ago

    okay yeah i have Literally No More Motivation to continue art. thats upsetting. but. expected.

    #welp! been a good run #no motivator? no motivation! #feeling genuinely bad rn #but also i need to stop myself from doing anything stupid #so adue for the night!
    View Full
  • willshebemina
    21.09.2021 - 5 minutes ago

    me and some other students had an assignment where we had to come up with an idea for a book we noticed doesn’t exist (but should), make a presentation like we were pitching it to an actual publishing company…. And our teacher, who’s a publisher, liked it so much she told us we should write it for real. and uh. we just might 😳

    #we had SO MUCH FUN making the presentation and yeah there IS a need for a book like this so. fingers crossed!!!!
    View Full
  • sunlightisfalling
    21.09.2021 - 5 minutes ago

    i really just want to play skyrim but NO my computer can't run it because it's OLD and SAD

    #i started over the summer on my brother's laptop and it was so much fun #except the fighting that wasn't fun #but i adopted two kids ! #i miss tjem
    View Full
  • saturnpeter
    21.09.2021 - 5 minutes ago

    𝘴𝘱𝘪𝘥𝘦𝘳𝘴 𝘢𝘳𝘦 𝘴𝘱𝘪𝘯𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘳𝘦𝘦𝘴, 𝘣𝘶𝘨𝘨𝘪𝘦𝘴 𝘢𝘳𝘦 𝘣𝘰𝘶𝘯𝘤𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘪𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘳𝘦𝘦𝘻𝘦. 𝘨𝘭𝘪𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘬𝘺, 𝘸𝘦’𝘳𝘦 𝘧𝘭𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘨𝘩, 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐮𝐧 𝐰𝐞 𝐡𝐚𝐭𝐜𝐡, 𝐢𝐧 𝐬𝐮𝐧𝐧𝐲 𝐩𝐚𝐭𝐜𝐡. 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘰𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘵𝘳𝘦𝘦, 𝘢 𝘧𝘢𝘮𝘪𝘭𝘺, 𝐨𝐧 𝐰𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐫𝐢𝐧𝐠𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐥𝐨𝐚𝐭𝐲 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬. 𝘤𝘰𝘮𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘰𝘮𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘩𝘶𝘨𝘴, 𝘣𝘦 𝘨𝘰𝘰𝘥 𝘵𝘰 𝘣𝘶𝘨𝘴. 🌾🍄⛅️🌷🐛🌈🦋💖

    #lexirambles #this show my childhood <3 #i love the theme song so much its so cute #miss spider’s sunny patch friends
    View Full
  • deathbars
    21.09.2021 - 5 minutes ago

    ! I believe it is not recommended to attempt to work through your own trauma under the influence while in the presence of your abuser just saying 👍

    #dnrb#vent #im so fucking mad im so mad i want to kill him actually
    View Full
  • chiritori
    21.09.2021 - 5 minutes ago

    every time i write a sentence in hiragana that doesnt look like straight up spaghetti noodles i feel so proud of myself

    #all my other classes are creative writing so for them i can use old reliable & shit out quality work in 10 minutes #not so much with japanese. writing a sentence is an arduous task #my handwriting is barely readable in english let alone a whole new alphabet #tbh my handwriting is probably better in japanese than it is in english #cuz i need to make sure its actually intelligible so i can get credit
    View Full
  • dumbasswoozi
    21.09.2021 - 5 minutes ago

    why does everyone wanna be called princess so bad it is objectively the worst nickname ever, it's literally worse than babygirl

    #i throw up a little in my mouth every time im so sorry
    View Full
  • moonlit-willow
    21.09.2021 - 5 minutes ago
    #gaaaahhhhh this made me so happy😭😭😭 #anon I love you🥺🥺🥺🥺 #I wish I had gotten a notification about this tumblr😤😤😤 #but seriously it was nice seeing this #anon
    View Full
  • oooocleo
    21.09.2021 - 6 minutes ago
    #cleo talks#anonymous #i rly enjoy answering this kind of question so ty!
    View Full
  • virgoboy
    21.09.2021 - 6 minutes ago

    i love this girl in my class who looks absolutely dead yes queen

    View Full
  • puppetavasharpe
    21.09.2021 - 6 minutes ago
    #forthehonorofthey#answered #ngl I wish everyone did that #cuz I really do be reading like 3 sentences of long posts #and then finding myself in another room suddenly #and I’m like how did I get here lmao #just bold the important parts so I can skim yall
    View Full
  • c0smic-sai
    21.09.2021 - 6 minutes ago

    instagram editors using songs from small artists without credit 🙄 

    #at least most of them have gotten better about crediting fanart #but i see this problem more lately #especially if it's a remix or an instrumental #so you can't just google the lyrics #'oh well i got the audio from some1 else but they didn't say what it was so idk' #MOTHAFUCKA THEN DONT USE THE SONG #it's annoying both bc it denies the artist credit for their work #and then also bc people can't find it to listen if they want to #agh #don't be a shit head #yelling.txt
    View Full
  • eclecticdiary
    21.09.2021 - 6 minutes ago

    09/20/21

    • dragonfly crossed my path in the middle of the desert lot

    • woke up to wind chimes around 4am

    • bathed under the Pisces Full Moon tonight

    • saw a shooting star while turning on my side in bed

    • the sun wasn't harsh today

    #i genuinely feel really sick right now like nausea and headaches #but i decided to reflect on the day and realized there were so many blessings today too #psdiaries #also it's like nearly 1am and i'm thinking about what i want to make for breakfast #lol
    View Full