#v tired Tumblr posts

  • carriecoded
    20.06.2021 - 4 hours ago

    i wish i was more able to talk to people some of u are very cool

    #Also i wish iwas less borinf #ok im v tired rn srry
    View Full
  • ourbastardofsorrows
    20.06.2021 - 5 hours ago

    my one totally selfish reason to go back in time is that i desperately want to make a dress out of that (sadly discontinued) alexander henry “just us for all” fabric

    #tia text #like patrick henry said. give me abraham lincoln with an airbrushed six pack or give me death #anyway i am v v tired. good night!
    View Full
  • victorscried
    20.06.2021 - 5 hours ago

    and now i live

    #ooc. #tbd. #and am v tired.
    View Full
  • lotusjwy
    20.06.2021 - 6 hours ago

    .

    #I very often on my main unfollow people for their bad kpop opinions #or if they’re just overall v annoyingjfjfjfjjf #like I rly don’t see the point in very actively posting ur hate like fjdjdjd #just don’t post abt it #I’m tired of yall #it’s always people from the us too fjfjfjjrjrjr #can’t y’all ever just not like something and not talk abt it #y’all don’t need to justify everything u hate #it’s so tiring tjrjjrjrjr #anyway this is on this blog bc I just unfollowed like five people oops #all mdzs blogs y’all Tiring
    View Full
  • raddogofshimano
    20.06.2021 - 6 hours ago

    dont rb 👍

    #very sry i should have used a refrence to see if i ws getting it right #im v tired now though and i gotta go somewhere tommorow 👍
    View Full
  • painterspaletteidv
    19.06.2021 - 13 hours ago
    #identity v painter #identity v askblog #identity v#edgar valden#ask #identity v photographer #Ok yeah I was too lazy to draw old man Joesph #But like I was tired when I finished this drawing
    View Full
  • floreswrites
    19.06.2021 - 14 hours ago

    Self-care is rewatching your fave show instead of letting yourself fall into a dissociative state

    #i'm tired #but this makes me happy #is good #is v good #about me
    View Full
  • sadiiomane10
    19.06.2021 - 14 hours ago
    #also am v tired #but ill consider it #answered#anonymous
    View Full
  • thebirdyghost714
    19.06.2021 - 17 hours ago

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    JACKSTER

    I'M GONNA FUCKING KILL YOU FOR APPEARING IN MY MIND AND PUTTING IN AN IDEA OF DRAWING YOU IN A LOW ANGLE

    #just so you know i don't completely hate jackster #its just that tryna draw perspective is stressful as shit #tw//killing mention #thebirdyghost714 being mad/sad/stressed/tired #friend's ocs#jackster #look i don't hate him completely i still love him #v don't be mad at me please-
    View Full
  • emphones
    19.06.2021 - 18 hours ago

    bagouch

    #why am i more tired after eight hours of sleep than six >:V #callie txt
    View Full
  • poppythepinkpoodle
    19.06.2021 - 18 hours ago

    Tofu got a necklace :3

    #MyKinz: Tofu#Webkinz: seal#plush: webkinz#plush: seal#barking #the lighting is very bad hooray #i finished this necklace the day I got tofu but have been too tired to actually. take pictures #but tofu recently got like 50 notes and that reminded me to post them #i have so many pictures i havent posted #sorry plush buddies im too lazy to either upload photos 2 my computer #or log out of my phone Tumblr account to post thete #so they are stuck in purgatory constantly #i would make more but im v depressed. necklaces go make urselves
    View Full
  • dongiovannaswife
    19.06.2021 - 21 hours ago

    Listen. LISTEN. I just spend this weeks’ time off (which was, very Little) writing the twin’s birthday fic and just now that I woke up extra early to finish it,,,, I remembered it not June 25th its JULY. >:c

    #i meann... i know that gives me time to add details #but it's already 7k :)) #i just... wonder wth happened for my brain to think it was this month #i kinda might know but I Refuse to admit it was the big sad oh nononono #so yep. i'll get requests done -probably this week AND answer messages too #sorry i've been so inactive #that piece and work had kept me v tired
    View Full
  • weenie-kun
    19.06.2021 - 1 day ago
    #tho v compliant ppl might be spared #he doesnt outright like to kill hes built up a system of energy drain from a huge mass #so ppl only feel tired after and he wont be sussed #snswrs
    View Full
  • m-e-w-666
    19.06.2021 - 1 day ago

    ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

    #thank you to everyone who sent me nice asks when i wasn’t feeling well #needed me some human interaction that wasn’t just people around me and yall are so nice it gave me a serotonin boost #i’m v tired rn to answer them but i just??? yall are so sweet im #ok i’m gonna pass out now #💜💜💜💜💜💜#tagtalk#meposthings
    View Full
  • svfiaharringtvn
    19.06.2021 - 1 day ago
    I saw [SOFIA HARRINGTON] at a coffee shop in [MANHATTAN] today. I forgot how much [SHE] looks like [PHOEBE TONKIN]. They are a [THIRTY] year old [GALLERY OWNER] who’s been in NYC for [THIRTY YEARS] now. Every time we run into each other, they are always [FRIENDLY AND PATIENT] but I’ve heard people say they can also be [SARCASTIC AND MOODY]. [DREAMERS BY K. FLAY] reminds me of them every time it comes on the radio. — [nico, she/her, 26, gmt-5] **Filling Finn Harrington’s sister connection
    Hello! This is my new baby Sofia and below the cut you’ll find out more about her. If you want to plot then please react to this post and I’ll come to you or add me on discord where we can chat nico.#5142. @villagestart​

    Sofia is a New York native and is Finn Harrington’s little sister. She grew up in the wealthier side of society as her parents were very well-off. This led to her having a very privileged life. However, things weren’t as happy as they seemed as her father was very abusive towards them. It was a relief when he passed away. 

    It wasn’t long before she had to take care of her mother, the two of them growing quite close to each other before she passed away from breast cancer. This affected Sofia deeply. 

    At a young age, Sofia found her solace behind a paintbrush and clay. She’s now a very successful artist and owner of her own gallery, which she had to work hard for as her parents never really supported her dreams. Her mother had come around before her death but her father never had - demanding that she study business or something logical. She did so in respect of her wishes and is secretly glad that she did as he now owns her own gallery. 

    Sofia is pansexual and struggled coming to terms with her sexuality due to her parents overbearing attitudes and the verbal abuse sustained by her father. She never came out to either of them but celebrates her sexuality now that they’re both gone. 

    #( ;; intro. ) #not exactly happy with this intro but here ya go! i'm v tired from work
    View Full
  • rod1on
    19.06.2021 - 1 day ago

    alone on a friday night and already in bed? pathetic

    #i would love to watch naruto or desth note but ive been having trouble sleeping lately and im v tired #i didnt even check out the haikyuu manga
    View Full
  • r0ryss
    19.06.2021 - 1 day ago

    illustrations from a project I did a few weeks ago!! behold a witch, a wolf, and Some Weirdo

    #my ocs#illustration#my art#witch#:] #these were v fun to make because god I love my stupid ocs #first lady's named Amelia and she is. so tired. every day #second lady is named Valentine but that is A Secret due to the fact that she is Definitely A Fairy and Super Willing To Eat People #I am a little bit in love with her #and the last one is a deceased mob boss turned giant unstable spirit. i.e. a bad dog #hard to write dialogue for but fun to describe
    View Full
  • strawberry-sunflower
    18.06.2021 - 1 day ago

    i have received some STELLAR anons about all of the Everything that’s happened this evening and i promise i’m gonna reply to them <3333 but omg i am so tired i am so done with work is it summer yet

    #hopefully i get a bit of free time this weekend to answers all the v patient anons sat in my inbox #i wanna do you all justice but also work is so incredibly Much ALL the time and i am so incredibly tired #i also havent written anything in WEEKS and it's stressing me out a lil bc i have so many thoughts but my brain is such soup atm #but hopefully things will be easing off a bit soon and i can get back in the game haha #also fic reading!! if i haven't commented on ur fic lately do not worry i have them all saved in my favourites #and i am making my way through them!! #lmao this went on for longer than intended #just wanted to say sorry if i've seemed a lil distant lately #i feel so incredibly stretched thin atm but i'm gonna try and get back into the fandom game again <333333
    View Full
  • woozywonder
    18.06.2021 - 1 day ago

    Some willowwwwww bc I have been neglecting her smh

    #toh #the owl house #toh fan art #willow park#art #I am still not Super sure how I want to draw her but this is good enough #her and eda I change sm when drawing them idk why #willow is v chaotic and I don’t think we talk about it but enough #her saying she’s a sneaky sneakster? iconic #she’s just a more tired chaotic than the others tbh
    View Full
  • arskaerenetia
    18.06.2021 - 1 day ago

    @southtownwolves replied with:

    KAE

    lISTEN

    IT’S SO GOOD ROBY I THINK I PROMISED I’D SHOW YOU IT ONE DAY, BECAUSE S1′S ONLY 12 EPISODES AND A A A A A A 

    #Shou Fukan is up your alley tbh he is v. tired and just wants people to stop trying to attack him #Ken Sanun is a himbo #Setsu Mu Shou is the epitome of a blood knight #;;Before you say I am being out of character let me explain you a thing [OOC]
    View Full