#wholesome Tumblr posts

  • thehumorbot
    04.08.2021 - 17 minutes ago

    The most affectionate wool ball via /r/Eyebleach https://ift.tt/3iltXde

    View Full
  • untitled-writer-013
    04.08.2021 - 30 minutes ago

    “P-Pretty Piggy” Billy Lenz x F!Reader

    Billy Lenz x F!Reader

    warning(s): fluff, Billy is a bit out of character since he isn’t constantly flirting with Reader, written more from Billy’s perspective

    Billy mostly liked to spend his time with you in the attic, although he won’t force you to stay inside all day. He loved to watch you go about your life, and would silently follow you around without disturbing you. He managed to pick up a camera from a victim he had killed, and once you showed him how to use it he couldn’t stop taking pictures of you. He would take ten or fifteen pictures of you before returning to the attic to add them to his collection. If you have a job that keeps you busy throughout the day, he’ll mostly try to make you snacks or leave you love notes so you know he cares. Despite this, he hates not being able to see you or touch you for too long, it makes him feel abandoned. So, when you surprise him by taking a day off of work, he will pull you close to him and will not let go of you unless you need to use the restroom or you have an emergency. 

    Billy learned how important hygiene was when he first met you, so now he regularly bathes himself and brushes his teeth, but he will always expect a reward in return for his ‘good behavior’. He absolutely loves it when you give him self-care, masks, massages, even something as simple as brushing his hair will make him absolutely melt. He’ll instantly relax, doing as you tell him to while you take care of him. In return, he will insist on giving you a relaxing bath, washing your hair or massaging you so you can unwind. He won’t murder anymore if you ask him to, and he’ll only attack someone if they pose as a threat to you or himself. Anytime he catches you talking bad about yourself, he will sit you down and show you the photos he has taken of you, pointing out everything that is perfect about you and how beautiful you are. He will press kisses all over your skin, muttering sweet phrases in your ear to reassure you of any doubts you had. 

    “P-Pretty piggy, Billy loves pretty p-piggy.” Billy would say, hugging you close and rubbing your back, and he will try his absolute best to tell you he loves you for the way you are. If you still criticize yourself for your looks, he’ll drag you up to the attic and cuddle with you, burying his face in your hair as he whispers compliments to you over and over.

    At the end of the day, when Billy falls in love with you, he sees you as his perfect muse. He will always love you for who you are, and he promises to not neglect his hygiene ever again, all just to please you.

    ~fin~

    author’s note: i know billy is out of character, but i really just wanted to have a sweet and fluffy billy. i’m not used to writing for him, but this was very wholesome! :>

    #slashers x reader #billy lenz #billy lenz x reader #wholesome#original writing
    View Full
  • wooliebirds
    04.08.2021 - 43 minutes ago

    Wish u could block specific posts on Tumblr :(

    #i would block the wholesome dad post cuz like. :/ i dont need to be reminded of that rn lol thanz
    View Full
  • binch-i-might-be
    04.08.2021 - 1 hour ago
    #i can't even remember when i decided that #or why#hmmmm#but yeah #i've seen people portraying their relationship as a wholesome one #valid! #miss rachel faucette (my beloved) #ask
    View Full
  • gamenu
    04.08.2021 - 1 hour ago

              Don't mind Skipper just picking up Bridger and pulling him into a hug. He's just such a proud dad and he loves his son so much!!

                                                             -- @timebranded​

              “There’s my good boy! Yer good boy is righ’ over there.” Nicole had figured why Skipper came. As always, she’s greeted with one of the slimy hugs he gives, and a quick little ‘quag!’. By no means does she speak Pokemon, but Nicole figures after recent recollection of Bridger’s growth and learning, Skipper must have come to see his son.

               Watching him walk over to the waddling little Pokemon, it was just cute seeing how much he loved his son. Both of them were happy, dopey little guys and it was so adorable to watch them interact with each other. Especially since Bridger didn’t have arms, so trying to hug his dad back was always fun to watch.

               Maybe she’ll snap a pic or two for Lucas...

    #timebranded #༼ 🌟 Open your messages! ༽ #༼ 🌟 Breeder Nicole would like to battle!!!: Pokémon ༽ #this was wholesome
    View Full
  • danicusmanicus
    04.08.2021 - 2 hours ago

    M.S paint journal day 2

    No tablet or software still ;)  BUT MY LAPTOP GETS HERE THURSDAY HAHA YES!

    Found a browser drawing thing. God help me. Get it? Mushroam? hehe 

    View Full
  • trash-iest
    04.08.2021 - 3 hours ago

    Hella cute

    #thats how extra i am tbh #rahul...take a chill pill 🤡 #wholesome content we need #guy on the right kinda cute #i saw their twitter threads AND ITS SO CUTE BRUH #dessi shessi
    View Full
  • fail-big
    04.08.2021 - 4 hours ago

    jenny's fruits basket season 1 experience update!

    if y'all are looking for something really wholesome, this is the show for you!

    BUT

    if you're looking for something only wholesome, this show is not for you.

    #fr tho i don't think anyone explicitly told me it was gonna be wholesome #but for some reason i had it in my head that it was gonna be super cutesy and fun #and it is buuuut some of the backstories go from aww to what.the.fuck. (read: a teensy dark) real quick #just warning y'all so you don't get blindsided like me #if u haven't hit the unfollow button from all my fb rambles thus far i see u and i appreciate u #jenny's.jargon
    View Full
  • j10kkuno
    04.08.2021 - 4 hours ago

    Awww, Sykkuno raided Marine Mammal Rescue on Twitch today. They rescue, rehabilitate, and release sick and injured marine animals and was doing an livestream of their otters chilling and sleeping. Very adorable, very sweet. Very Sykkuno-ish.

    He also got to troll chat about how they're his favorite hot tub stream but doesn't wear clothes, lol.

    View Full
  • clearlyclueless
    04.08.2021 - 4 hours ago

    Wegh

    Wana...be hugged ....fhfnfnd...hng..pps..

    #wana be fuckin wholesome l #one am #time to cri #ple#jssjj#hngh
    View Full
  • nonchalanity
    04.08.2021 - 4 hours ago
    #universal-sleepy-duck#answered #WHOLESOME LIKE AAAAAAAA
    View Full
  • thehumorbot
    04.08.2021 - 5 hours ago

    I adopted this little guy yesterday morning. He slept glued to my side and follows me everywhere. Even to the bathroom. via /r/aww https://ift.tt/3xrWn9D

    View Full
  • spookyshai
    04.08.2021 - 5 hours ago

    have to say im about half amused and half annoyed at t/rtall fandom's pervasive tendency when encountering any ship to explain at length Why It Works or Why It Doesn't Work instead of just vibing with their otps and ignoring other ships like normal people

    #Like yeah i like ship meta yeah ive written ship meta and there's nothing wrong with analysis. #but the merits of a ship simply do not come down to... whether it 'works'...lol it's a story literally any ship can happen if you want it t #and any ship additionally can be exactly as healthy and functional or unhealthy and dysfunctional as you want depending on how you write it #anyways im probably just bitter that the juggernaut otps & canon ships are almost to a one so painfully boring & wholesome & unproblematic. #but like. also im right #and also god total healthiness in ships is so fucking overrated. it's great in real life but stories need conflict to be interesting. #even my most wholesome ships have elements of toxicity to them and that mix is why i like them
    View Full
  • thehumorbot
    04.08.2021 - 5 hours ago

    Might decide on a name for him today! via /r/Eyebleach https://ift.tt/3jp8hwl

    View Full
  • sirnighteyesdecomposingcorpse
    04.08.2021 - 5 hours ago

    Just in case you were having a good day.

    View Full
  • View Full
  • honeychicana
    04.08.2021 - 5 hours ago
    View Full